ST1 2019 Launch Edition

PeeBee
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 sep 2019, 23:54
Locatie: Amstelveen
Merk SP: Stromer ST3 Pinion LE
Km-stand: 20

Hi Wasp, yellow ST 1 here... I see the same results on my bike: I found no way to make the OMNI display anything other than: support strength, speed, battery percentage. The only way I see trip kilometers and totals is through menu > bike> totals. Whether I'm riding or standing still: no difference. Bummer...
ST1 2019 / geel / 983 Wh :D ST3 Pinion LE 2022 / rood / 983 Wh :D :D
Vanchalu
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2019, 20:19

Hallo,

Same problem with mij new ST1-Yellow, untill yesterday.
I had a update with my Omni Bt-app.
Via Bluetooth and hotspot(4G)on, there was a firm-update for my ST1
After the update, I could switch between displays (bike was not riding...).

Beste groeten,
Luc,
Wasp
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2019, 19:43

Hallo
Thanks, and I confirm! With latest firmware update, it works as described in user manual :cool2:
GeertV
Pro
Pro
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 aug 2019, 14:09

Ik heb donderdag mijn nieuwe ST1 LE afgehaald (eindelijk). Ik heb de app gedownload, de fiets herkent mijn gsm. Maar, mijn gsm herkent mijn fiets niet. Iemend tips?
Edgecrusher
Veteraan
Veteraan
Berichten: 630
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:51

GeertV schreef: 02 nov 2019, 15:07 Ik heb donderdag mijn nieuwe ST1 LE afgehaald (eindelijk). Ik heb de app gedownload, de fiets herkent mijn gsm. Maar, mijn gsm herkent mijn fiets niet. Iemend tips?
Maar vervolgens werkt alles wel in de app?
Ik zie de fiets ook niet in de telefoon.
GeertV
Pro
Pro
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 aug 2019, 14:09

Neen, de app wekt niet.
GeertV
Pro
Pro
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 aug 2019, 14:09

Beter; werkt niet :D
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

GeertV schreef: 02 nov 2019, 15:07 Ik heb donderdag mijn nieuwe ST1 LE afgehaald (eindelijk). Ik heb de app gedownload, de fiets herkent mijn gsm. Maar, mijn gsm herkent mijn fiets niet. Iemend tips?
Heb je de goede app gedownload? Voor de ST1 2019 moet je de Stromer Omni BT app hebben (en dus niet de Stromer Omni).

Daarnaast moest hij bij mij eerst een update downloaden, toen hij die ging installeren leek het erop alsof de telefoon steeds disconnect, maar in werkelijkheid gebeurt dat updaten over een ander bluetooth kanaal en moet je gewoon wachten (je ziet een tekentje bovenin de Omni display als hij aan het updaten is).
Stromer ST1 2019, rood
GeertV
Pro
Pro
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 aug 2019, 14:09

Ja, ik heb omni BT geinstalleerd. Hoelang heb je moeten wachten voor de update klaar was. Ik probeer vandaag nog eens.
Merci!
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

GeertV schreef: 03 nov 2019, 07:52 Ja, ik heb omni BT geinstalleerd. Hoelang heb je moeten wachten voor de update klaar was. Ik probeer vandaag nog eens.
Merci!
Dat duurde zeker een kwartier, je moet trouwens ook op je telefoon "bluetooth tethering" (dat houdt in dat de Stromer de internetverbinding van de telefoon mag gebruiken) aanzetten en zorgen dat je telefoon verbinding heeft met internet. Als het werkt dan zie je dat je kort verbinding hebt met de telefoon, hij vraagt dan om te updaten en dan verlies je de verbinding ogenschijnlijk. Op dat moment moet je dus niet je telefoon uitzetten maar checken of er een downloadtekentje in het scherm van de Omni staat en indien dat zo is je telefoon lekker bij de fiets laten liggen en wat anders gaan doen terwijl je wacht.
Stromer ST1 2019, rood
Plaats reactie