Gisteren een foto van een oude foto gemaakt : hij is wat vergeeld en hangt al jaren boven mijn vader zijn werkbank als herinnering aan "de tijd van toen" ... de originele foto is gemaakt ergens tussen 1970 en 1975, in de carrière van Quenast :
Speling achterwiel
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Mooi spul, (g)ouwe glorie ben vorig jaar in de fabriek geweest in Lauf........sommige hallen ligt nog stof uit 40-45 maar verder zo perfectionistisch met de Japanners construeren, proto's bouwen, testen, wij modificeren en testen daarna momenteel ook voor Lauf omdat 90% van het personeel door C19 thuis zit.
Dan weer op transport naar Lauf tot ze vrijgegeven worden voor CE keuring.
Duitse overheid betaald 70% van hun salaris de rest door Tadano en voor 2020 zijn de vakantiedagen/geld ingeleverd/vervallen we hopen maar dat er licht aan het eind van de tunnel voor die mensen schijnt.
Goed is even leuk zo maar verhelpt de speling in dat achterwiel niet is bij Kessler assen gemakkelijker
Dan weer op transport naar Lauf tot ze vrijgegeven worden voor CE keuring.
Duitse overheid betaald 70% van hun salaris de rest door Tadano en voor 2020 zijn de vakantiedagen/geld ingeleverd/vervallen we hopen maar dat er licht aan het eind van de tunnel voor die mensen schijnt.
Goed is even leuk zo maar verhelpt de speling in dat achterwiel niet is bij Kessler assen gemakkelijker
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe