programmeercodes ST1

Stromer's doorbraak in de speed pedelec markt. Relaunch Edition in 2019!
Frans69
Rookie
Rookie

Re: programmeercodes ST1

Bericht door Frans69 » 19 apr 2019, 15:23

Hallo,
Ik probeer de recup mode uit te schakelen, zodat deze functie alleen tijdens het remmen inkomt en niet tijdens het rijden. Ik wil dus de "off" stand kiezen. Ik weet hoe ik de betreffende code moet oproepen, maar dan komt het:
1009 Recoup Enable mode- 1=on volgens Golvas.
Ook mijn Stromer manual zegt dat ik kan kiezen uit " 1=on, 2=off" maar als ik de code geopend heb kan ik kiezen uit 0 of 1.
Vraag is dus: welke code is off? 0 of 1?

Groet,
Frans

Jins
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Jins » 19 apr 2019, 16:21

Frans69 schreef:
19 apr 2019, 15:23
Hallo,
Ik probeer de recup mode uit te schakelen, zodat deze functie alleen tijdens het remmen inkomt en niet tijdens het rijden. Ik wil dus de "off" stand kiezen. Ik weet hoe ik de betreffende code moet oproepen, maar dan komt het:
1009 Recoup Enable mode- 1=on volgens Golvas.
Ook mijn Stromer manual zegt dat ik kan kiezen uit " 1=on, 2=off" maar als ik de code geopend heb kan ik kiezen uit 0 of 1.
Vraag is dus: welke code is off? 0 of 1?

Groet,
Frans
Als ik bovenstaande lees zou ik denken dat "0" uit is omdat enable = inschakelen/toestaan, "0" = nee en "1" = ja dus wat Golvas zei zal wel kloppen. Als het niet zo is probeer ze beide en laat het hier dan weten. Dan weet iedereen hoe het in elkaar zit.
Je kan recup inschakelen voor 2 verschillende zaken, als je stopt met trappen en als je remt. Ofwel heb je 2 parameters of je kan de kracht voor beide separaat instellen. Ik zeg het maar omdat ik geen Stromer heb en dus niet kan checken welke settings Stromer ST1 heeft.

Frans69
Rookie
Rookie

Bericht door Frans69 » 19 apr 2019, 19:32

OK, ik ga het uitproberen Jins.
Bedankt voor het meedenken.

Plaats reactie