Te koop: Verende zadelpen CANE CREEK THUDBUSTER ST 31,6 mm. Nieuw in de verpakking!

Marktplaats voor speed pedelecs en gerelateerde artikelen (alleen particulieren).
Gesloten
Netherlands
Harry00
Runner-up
Runner-up
Merk SP: Grace Easy S-pedelec

Te koop: Verende zadelpen CANE CREEK THUDBUSTER ST 31,6 mm. Nieuw in de verpakking!

Bericht door Harry00 »

Nog splinternieuw in de verpakking: Cane Creek Thudbuster ST verende zadelpen, gebaseerd op het parallellogram principe.

De Thudbuster is een comfortabele zadelpen die de natuurlijke fietsbeweging volgt. Deze zadelpen is in de diameter 31,6 mm, dus de Stromer maat.
Ik had hem gekocht om te gebruiken op mijn nieuwe MTB Cycletech, maar we kennen inmiddels allemaal het verhaal van die fietsen. Komt niet. En de Stromer die ik in plaats daarvan heb gekocht kreeg al een verende zadelpen meegeleverd op hetzelfde principe. Daarmee is deze Cane Creek dus helaas overbodig geworden.

De vering/demping gebeurt d.m.v. elastomeren. Standaard is elastomeer nr. 5 (medium) geplaatst, geschikt voor berijders van 64-86 kg. Bijgeleverd zijn ook de elastomeren #7 (hard, 86-114 kg) en #3 (45-64 kg). Aanvullende elastomeren kunnen bij Cane Creek los besteld worden.
Nieuwprijs van deze zadelpen is ongeveer € 170,-.
Geheel nieuw in doos, en ongebruikt. Vraagprijs € 140,-.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar Netherlands
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Merk SP: Stromer ST2 S
Km-stand: 7.000

Re: Te koop: Verende zadelpen CANE CREEK THUDBUSTER ST 31,6 mm. Nieuw in de verpakking!

Bericht door Stromeur »

Topic op verzoek van de OP gesloten.
Stromer ST2 S 2017

Gesloten