Gore wear jas in winkel

Gurdy
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2019, 09:49

Dag
Is er iemand die een fysieke winkel weet waar gore bike wear jassen op voorraad zijn?
Ik zou ze graag eerst willen zien en passen, voordat ik iets aanschaf.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Jammer dat je niet vermeldt uit welke regio je bent en hoeveel km je ongeveer wil rijden ... da's belangrijke info bij jouw vraag !

- https://www.fashionforcycling.be/winkels

- https://www.bever.nl/winkels.html

- https://www.qicq.nl/contact

- https://www.zwerfkei.be/contact
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Rene
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mei 2017, 06:45
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Stromer ST3 Pinion LE ABS
15km Kampenhout - Zaventem
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Of je gebruikt eenvoudigweg de store locator van Gore Wear :

- BE : https://www.gorewear.com/eu/be-en/store-locator

- NL : https://www.gorewear.com/eu/nl-en/store-locator
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gurdy
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2019, 09:49

Dank voor je bericht.
Locatie maakt me niet uit, anders had ik dat er wel bij gezet. 😉

Het gaat me verder ook niet om de vraag waar Gore bike wear verkócht wordt, maar waar het in de winkel hangt.

Ik wil de jasjes met elkaar kunnen vergelijken en kunnen passen, voordat ik een bestelling plaats.
De winkels waar ik tot dusver geweest ben hebben geen jasjes op voorraad.
Ze willen met alle liefde een paar jasjes voor me bestellen, maar ik vind het fijner om gewoon zelf eerst rustig te kijken, vergelijken en af te wegen.

Vandaar dus mijn vraag: wie weet waar ze ook écht in de winkel hangen..?
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Gurdy schreef: 22 feb 2020, 10:18 Dank voor je bericht.
Locatie maakt me niet uit, anders had ik dat er wel bij gezet. 😉

Het gaat me verder ook niet om de vraag waar Gore bike wear verkócht wordt, maar waar het in de winkel hangt.

Ik wil de jasjes met elkaar kunnen vergelijken en kunnen passen, voordat ik een bestelling plaats.
De winkels waar ik tot dusver geweest ben hebben geen jasjes op voorraad.
Ze willen met alle liefde een paar jasjes voor me bestellen, maar ik vind het fijner om gewoon zelf eerst rustig te kijken, vergelijken en af te wegen.

Vandaar dus mijn vraag: wie weet waar ze ook écht in de winkel hangen..?
Purdy, ik neem aan dat je de Goretex Shakedry zoekt ik heb in NL bij drie bedrijven gekeken....het is droevig maar waar. variërend van 1-6 werkdagen tot 2 weken alleen in M bij een Bever vestiging op voorraad. Bij Rapha in Asd wel een soortgelijk jack van exact het zelfde Goretex materiaal met isolatie (Pro Team)in meerdere maten. De meeste linkjes van de locator gaan naar hardloopwinkels waar ze Gore verkopen. Dus geen specifieke fietskleding.
Ik wil ook altijd rustig passen en kijken met dit soort kleding het is geen zakje drop.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik bestel gewoon alles online bij winkels met gratis retourservice.

Bij Gore is het ook nog eens zo dat hun eigen website uitstekende informatie geeft over de gebruikte materialen, de functie, het jaargetijde voor de kleding en de pasvorm. Met een beetje research kun je je keus echt wel beperken tot een model of drie, en dan die laten komen in 1 of 2 maten. Thuis lekker rustig passen en terugsturen wat niet bevalt.

Niemand op dit forum zal je kunnen vertellen welke winkel wanneer, wat, in welke maten op voorraad heeft in honderden km's omtrek. De meeste kans op voorradige Gore Bikewear maak je bij de betere fietsenwinkel die ook voor komt op de Gore dealerlijst. Zelf gaan bellen dus, als je toch perse door rekken wilt gaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Aarjan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 sep 2019, 15:12

Ik had ook altijd wat schroom om online bestellingen terug te sturen, maar daar ben ik overheen.
Maak er geen misbruik van hoor, maar het is echt geen probleem om iets terug te sturen als je niet tevreden bent.
Ik bestel soms twee maten als ik twijfel, en dan is er vaak eentje die perfect is, en de andere gaat terug.

Nog even over de shakedry jasjes.
Ik had er eentje die die op de borst doorlekte, dus heb hem terug gestuurd voor onderzoek.
Zonder verder overleg kreeg ik een berichtje dat ik mijn geld terug zou krijgen :roll:
Dat was niet mijn bedoeling; ik wilde gewoon een goed jack.

Dus ben even verder gaan zoeken en ben terecht gekomen op een ander jack; de 7Mesh Rebellion (was in de aanbieding bij Bike24)
Ben hier echt super tevreden over!
Volkomen waterdicht en super ademend.
Qua materiaal iets minder stretch dan Gore Shakedry, maar voor mij prima pasvorm (maat L, ik ben 1.88 mtr en 85kg).
Alleen op mijn bovenarmen is ie iets wijder dus als de wind verkeerd staat wappert het een klein beetje, maar niet hinderlijk.
De afwerking aan de mouwen is veel beter dan Gore, en een heel groot voordeel is dat ie geheel geel is.
Niet echt fluor, maar beter zichtbaar dan mijn oude Gore die slechts gele accenten had.

Misschien een overweging, maar volgens mij alleen online verkrijgbaar.
🇳🇱 🚲 Stromer ST3 XL matt black 🔋 Li-ion 983Wh 📆 sinds 27 sept. 2019 🏠 ->21km-> 🏭 extra's: Kinekt 2.1, spatbordverlenger 175mm en een 49 cent bel van de Action
ocra

Het is uiteindelijk probleem van iedereen maar goed andere discussie. Ik ben in ieder geval blij me policy van Bijenkorf tegenwoordig, die hebben hun hele assortiment in ieder geval in de winkel hangen om te passen.

Bij Bever kan je in ieder geval zien of het voorradig in de winkel aanwezig is maar alle specifiekere spul helaas vaak niet zelfs in de flagship store in Gelderlandplein niet.

En ik doe tot nu toe zoals Stromeur ook aangeeft alles via de maat tabelen, bij Gore Wear is dat ook in orde. Zit er eigenlijk nooit naast (en ik hang vaak tussen M en L). Mocht je een winkel vinden die groot assortiment heeft in de winkel hoor ik het graag wat ik vind het ook prettiger om te kijken en te passen.
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Ik was net in de Bikeshop te Amersfoort.
Daar staat een rek van een meter of 3 vol met Gore Bike Wear spullen.
https://www.bikeshop.nl/
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Plaats reactie