Regenjas

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Hallo! Hier ben ik weer... met een vreemde vraag! ;p

Iemand enig idee welk jasje dat is dat die man op de ST5 draagt in het begin van het filmpje onderaan de pagina? :oops: :oops:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11/29 ... ische-fie/
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

is dit soms niet z'on shakedry regenjasje??
ST3 cool White
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Een AGU - go, heb hem zelf in het geel!
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Golvas

Hij vertrekt vanop de parking van Chamizo in Sint-Katelijne-Waver en daar is ook het interview opgenomen ... een mailtje of een belletje en je weet zelfs meteen of ze het jasje in jouw maat op voorraad hebben. ;)
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Bedankt voor de tips! Ik heb het nog niet gevonden maar ik heb wel een mailtje met de vraag gestuurd naar Chamizo. Benieuwd of ik antwoord zal krijgen :-)
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Het blijkt een jasje van Adidas Porsche Design te zijn... :D
https://www.porsche-design.com/en/xx-SR ... acket.html
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Plaats reactie