Regenkleding

Gebruikersavatar
Frank
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 sep 2019, 17:45
Locatie: Antwerpen

Aarjan schreef: 07 okt 2019, 20:18 Heb deze besteld.
Als het goed is komt ie morgen binnen.

https://www.hibike.nl/gore-c5-gore-tex- ... r_98531869
Vind het altijd moeilijk om online te bestellen zonder te kunnen passen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Bestellen in twee maten bij een online winkel met gratis retourrecht. Ideaal :)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Frank
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 sep 2019, 17:45
Locatie: Antwerpen

Stromeur schreef: 07 okt 2019, 20:42 Bestellen in twee maten bij een online winkel met gratis retourrecht. Ideaal :)
dat is een optie natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lekker thuis passen, in een ruimte en onder het licht dat je gewend bent. Op je gemakje, zonder verkoper in je nek en meeglurend winkelend publiek. Echt, ik heb al jaren geen paskamer meer van binnen gezien.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
UVB
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 jul 2019, 10:01

allesstroomt schreef: 07 okt 2019, 18:05 Ook de agu commuter Jack besteld. Benieuwd. Ik twijfel dan nog over de Shakedry. Welke hebben jullie precies? C5?
Ik heb deze besteld: https://www.bikeinn.com/fiets/gore--wea ... CsQAvD_BwE
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Bedankt alvast! Ik zie nu dat zo'n Gore C5 eigenlijk een dun vliesje is dat rond je lichaam hangt, en dat er geen warme laag ofzo langs de binnenkant zit. Zoiets zoek ik namelijk.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Het is een echt regenjasje wat je over je kleding doet. Ik zou nooit een gevoerde regenjas willen, veel te warm.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Dank Daniel. Dan zoek ik nog iets warms eronder. Heb nu enkel een Castello Perfetto lange mouwen met daaronder gewoon 't shirt. Rond deze tijd van het jaar red ik me met een merino icebreaker t shirt eronder maar binnenkort gaat ook dat te weinig zijn.
Robot Santa
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 177
Lid geworden op: 29 aug 2019, 10:44
Locatie: Nijmegen

Golvas schreef: 07 okt 2019, 20:06
Robot Santa schreef: 07 okt 2019, 10:12 In veel mensen kunnen knipperende lichten een trance-achtige staat veroorzaken, met name als we moe zijn. Zo'n trance-achtige staat betekend dat we niet meer echt opletten en dus missen we andere dingen. Dat is gewoon hoe dat de hersenen van veel mensen werken, daar is niet zoveel aan te willen.
Kom je dan ook aan een overweg in trance ? :roll:
Mijn verhaal was versimpelt, er is meer wat van invloed is onder andere de knipper frequentie (die van een overweg veel lager is als van een fietslampje). Maar als ik echt heel moe ben (zo moe dat ik geen motorvoertuigen meer durf te besturen) dan kan ik inderdaad in een lichte trance raken tijdens het wachten bij een overweg.

Sowieso, een ongelovige eyeroll is niet gepast. Je geeft ook niet zo'n reactie tegen iemand in een rolstoel die zegt dat hij geen 40 km kan fietsen (om een extreme beperking te gebruiken ter illustratie). We hebben allemaal onze beperkingen (sommige komen veel voor, sommige weinig) en daar zo kinderachtig over doen omdat jij er deze toevallig niet hebt vind ik niet kunnen.
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Vandaag kletsnatte voeten, wil nu overschoenen kopen. Welke adviseren jullie om te gebruiken voor gewone wandelschoenen. Liefst waterdicht en ook nog warm😁
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Plaats reactie