Doe mij er maar één...
-
- Pro
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 20 sep 2017, 22:03
- Locatie: Spijkenisse
- Merk SP: stromer
- Km-stand: ongoing
Gefeliciteerd
ST5 17" besteld midden september 2018.
Eerst werd een héél snelle levering beloofd (eerstkomende in mijn maat zou voor mij zijn), vervolgens werd het december of januari. Nu blijkt er volgens de dealer een probleem te zijn met toelevering van een onderdeel. Stromer wil niet zeggen welk onderdeel. Hierdoor zou de levering in het beste geval eind februari zijn, anders juni 2019.
Vinden jullie dit nog normaal van Stromer? Een fiets met deze bestelwaarde waar zo vaag en ontransparant naar hun cliënten wordt over gedaan? Stromer verwijst mijn voor meer info naar mijn dealer.
Jullie een idee omtrent welk onderdeel het zou gaan?
Bedankt voor jullie feedback.
Eerst werd een héél snelle levering beloofd (eerstkomende in mijn maat zou voor mij zijn), vervolgens werd het december of januari. Nu blijkt er volgens de dealer een probleem te zijn met toelevering van een onderdeel. Stromer wil niet zeggen welk onderdeel. Hierdoor zou de levering in het beste geval eind februari zijn, anders juni 2019.
Vinden jullie dit nog normaal van Stromer? Een fiets met deze bestelwaarde waar zo vaag en ontransparant naar hun cliënten wordt over gedaan? Stromer verwijst mijn voor meer info naar mijn dealer.
Jullie een idee omtrent welk onderdeel het zou gaan?
Bedankt voor jullie feedback.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23014
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Helaas komen leverproblemen vaker voor bij Stromer, vorig jaar was een ramp (getuige ook de vele wachtkamer-topics op ons forum). In Q4 2018 leek Stromer weer aardig in control te zijn.
Waar het wachten nu op is voor jouw ST5: geen idee. Je kunt op je kop gaan staan, maar het zal er helaas niet anders van worden. Je zou hoogstens jouw dealer kunnen vragen of ze een 17" ST5 uit de voorraad van een andere dealer kunnen overnemen, maar dan moet zo'n collega dealer wel welwillend zijn. Meer is er helaas niet aan te doen.
Voor inhoudelijke vragen zal Stromer je trouwens altijd terugverwijzen naar je dealer, dat is immers de partij waar jij een overeenkomst mee hebt. Ik denk overigens niet dat "weten" op welk onderdeel er gewacht wordt iets aan de levertijd gaat veranderen..
Waar het wachten nu op is voor jouw ST5: geen idee. Je kunt op je kop gaan staan, maar het zal er helaas niet anders van worden. Je zou hoogstens jouw dealer kunnen vragen of ze een 17" ST5 uit de voorraad van een andere dealer kunnen overnemen, maar dan moet zo'n collega dealer wel welwillend zijn. Meer is er helaas niet aan te doen.
Voor inhoudelijke vragen zal Stromer je trouwens altijd terugverwijzen naar je dealer, dat is immers de partij waar jij een overeenkomst mee hebt. Ik denk overigens niet dat "weten" op welk onderdeel er gewacht wordt iets aan de levertijd gaat veranderen..
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Vind ik dat normaal voor een fietsleverancier zoals Stromer : Neen.
Vind ik dat normaal voor Stromer : Na mijn ervaringen van vorig jaar, vind ik dat helemaal niet zo eigenaardig. Mijn voor begin maart beloofde ST2 is einde april geleverd. Midden maart was de productie van de fiets volgens de Stromerportal voor die week, een week later bleek dat mijn fiets toch niet was ingepland, en werd ik doorverwezen naar levering in mei....
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Morgen ga ik proefrijden op een ST3 EN ST5.
De 5 was vorige week besteld en zaterdag werd ik gebeld dat hij gearriveerd was en dat ze hem in elkaar zouden zetten.
Ben benieuwd welke ik ga kopen.
De 5 was vorige week besteld en zaterdag werd ik gebeld dat hij gearriveerd was en dat ze hem in elkaar zouden zetten.
Ben benieuwd welke ik ga kopen.
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.