ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind het wel amusant dat Stromer nu ook met een fiets van 7k de "young urbans" durft te benaderen. Dat deden ze eerder alleen met de ST1 X: scherper geprijsd en met kekke kleuren.

En eerlijk is eerlijk, het is weer een stapje dichter bij de realiteit dan die Stromer-model-mannetjes die zweetloos in hun maatpak op het werk arriveren.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Tomasj schreef: 30 jul 2018, 22:24 Boodschap achter het filmpje: wanneer je een Stromer koopt, heb je geen geld meer over voor een nieuwe broek :bj :bj :bj :bj
:bj
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Pimsky
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2018, 16:32
Locatie: Tilburg

Mijn eerste post op dit forum en ik sluit gelijk achteraan in de wachtrij voor de ST3 LE XL. :D
Het wordt mijn eerste speedpedelec en op basis van veel research in de avonduren van mijn vakantie, met name op dit forum, durfde ik de gok te nemen om ongezien dit model te kopen.
Voor de XL framemaat en de lange rechte stukken langs het kanaal tussen Tilburg en Eindhoven (Son) ben ik toch overtuigd geraakt van de voordelen van de grotere wielen en het verwachte comfort en stabiliteit. De extra kracht is voor mij van minder belang, aangezien ik mijzelf niet te veel wil ontzien. Ik hoop de discipline op te brengen om veel in standje 2 te rijden.

Ik ben, na het lezen van de ervaringen op dit forum rond de ST5, wel erg benieuwd of ik het gevoel ga krijgen een beta tester te zijn. Ik hoop dat stromer de lessen van de ST5 problemen kan toepassen op de ST3.
Schitterende ST3 LE voor 30 km enkele reis woon-werk
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Pimsky schreef: 09 aug 2018, 23:50 Mijn eerste post op dit forum en ik sluit gelijk achteraan in de wachtrij voor de ST3 LE XL.
De extra kracht is voor mij van minder belang, aangezien ik mijzelf niet te veel wil ontzien. Ik hoop de discipline op te brengen om veel in standje 2 te rijden.
Proficiat met de aankoop
Om jezelf te ontzien hoef je echt niet naar standje 2. Gewoon de koppelsensor terugschroeven naar 20, 30 of 40%
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Pimsky
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2018, 16:32
Locatie: Tilburg

Bedankt voor de tip Tomasj. Ik was in de veronderstelling dat alleen stand 2 instelbaar was door de gebruiker. Heb ik nog wat research te doen tot de levering van de fiets.
Schitterende ST3 LE voor 30 km enkele reis woon-werk
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Pimsky schreef: 09 aug 2018, 23:50
Ik ben, na het lezen van de ervaringen op dit forum rond de ST5, wel erg benieuwd of ik het gevoel ga krijgen een beta tester te zijn. Ik hoop dat stromer de lessen van de ST5 problemen kan toepassen op de ST3.
Allereerst gefeliciteerd met je keuze; de ST3 is echt wonderschoon in het groen.

Over beta testers. Foutloze producten bestaan er naar mijn weten niet en al helemaal niet bij Stromer. Maar ik zou me geen zorgen maken want je mag wel veronderstellen dat Stromer de diverse processen steeds meer gaat optimaliseren. Ondanks veel gemopper is er ook nog veel vertrouwen…en ik kan het weten :mrgreen:
Pimsky
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2018, 16:32
Locatie: Tilburg

Dank je, het vertrouwen deel ik met je. Anders had ik het niet aan gedurfd een nieuw model te bestellen.
Schitterende ST3 LE voor 30 km enkele reis woon-werk
StephanVdE
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jul 2018, 19:14

Marky schreef: 28 jul 2018, 00:14
StephanVdE schreef: 27 jul 2018, 19:16 Als het maar 1 per vestiging in België is voor de St3 LE dan ben ik de gelukkige :dwarf:
Toch ellendig lang wachten geblazen...
wanneer wordt hij geleverd ?

groetjes

Marky
Ik moet het doen met September - oktober, maar ... ik zie dat Stromer en schattingen niet zo heel accuraat zijn :p
GreenEgg
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2018, 22:25

Vandaag bij Dikkenberg order geplaatst voor ST3 LE XL. Perfect geholpen door Nelis. Ben een ervaren high speed biker die nu voor het echte werk gaat. 3 tot 4 keer per week een rit van 33,5 km. Bijna in één streep langs het kanaal naar werk/huis. Zin in.
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

GreenEgg schreef: 16 aug 2018, 22:35 Vandaag bij de Herveldse dealer order geplaatst voor ST3 LE XL. Perfect geholpen door Nelis. Ben een ervaren high speed biker die nu voor het echte werk gaat. 3 tot 4 keer per week een rit van 33,5 km. Bijna in één streep langs het kanaal naar werk/huis. Zin in.
Gefeliciteerd, fiets staat vast heel mooi bij het groene ei :ay
Plaats reactie