Opties....

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik heb inmiddels bijna 7 jaar ervaring met elektrisch fietsen (omgebouwde Koga) en ben me aan het orienteren op een Stromer ST2. Met de vele goede tips hier en op de site van elektrischfietsen.com, kom ik tot het volgende lijstje met "noodzakelijke" aanpassingen. Aanpassingen die de fiets al snel weer een kleine €1000 duurder maken en waar ik nog wat vragen over heb. Ik hoop dat jullie me met wat antwoorden verder op weg kunnen helpen.

Als basis denk ik aan een Stromer ST2 met een grote zware accu, 983Wh. => Dat van die grote accu kan ik beamen want als je zonder stroom zit, heb je een probleem! Nadeel is alleen dat die zware accu's nog steeds een vermogen kosten en dat ze niet het eeuwige leven hebben. Laten we hopen dat de auto-industrie ons helpt om de prijzen te laten dalen. Wat is jullie ervaring met de levensduur van de Stromer accu's?
Waarom de ST2? De iets betere (?) motor en de snelheid van 45km/uur spreken mij wel aan, zeker als ik de lange stukken fietspad door de weilanden in een zo kort mogelijke tijd wil afleggen.

Een extra oplader. Wellicht niet direct nodig, maar als de woon-werk retourrit niet met 1 volle acculading kan worden overbrugt, toch zeker een optie die ik zal overwegen. In Nederland heb je zelden de wind in de rug.

Een goede bel, bij voorkeur de Spurcycle. Zeker bij een hogere snelheid is het belangrijk dat voetgangers (wat doen die mensen trouwens op het fietspad?) en medefietsers je tijdig horen en actie kunnen ondernemen.

Een geveerde zadelpen (de BodyFloat ?). Hoe zijn jullie ervaringen met de Bodyfloat? Er moeten twee veren in. Beiden van dezelfde kleur of is een kleurencombinatie verstandiger? Wie kan me dit uitleggen?
Ik heb mijn racefiets verkocht omdat ik uiteindelijk het gebrek aan comfort vreselijk vond (zeker als ik dat vergeleek met het comfort van mijn dubbelgeveerde mountainbike. Het verlies van vermogen wat in de vering gaat zitten sta ik er graag voor af). Ik lees dan enkele onder jullie ook de ongeveerde voorvork hebben vervangen door een geveerde voorvork. Is dit nodig? Wat is jullie eigen ervaring? Gelukkig zijn in Nederland geen kasseien en maak ik het liefst gebruik van gewone fietspaden.

Continental banden in plaats van de standaard geleverde Schwalbe banden. Zijn de standaard geplaatste Schwalbe banden echt zo slecht? Hebben jullie een aardige omruil kunnen doen bij aanschaf of bleven jullie na afloop zitten met een setje Schwalbe banden die zo op Marktplaats konden worden gezet? In mijn huidige fietsbanden blaas ik trouwens 5-6 bar aan frisse lucht (in die van mijn racefiets ging 9 bar). Ik lees dat jullie de banden oppompen tot 2-3 bar. Is dit niet een beetje zacht?

Een goedgekeurde helm voor een speed pedelec, dus met het NTA 8776 keurmerk. Mocht je vallen, dan is het wel fijn als je daar geen discussie over krijgt met je eigen zorgverzekeringsmaatschappij.

Een fietsverzekering en registratie (levert helaas een lelijk nummerplaatje op :cry: ). Hebben de 45km/uur rijders allemaal zo'n plaatje gehaald en dit op de fiets bevestigd? Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Voor de verzekering maakt het bevestigen denk ik (...) niet uit, voor de Politie wel.

Een goede tas/koffer voor op de bagagedrager. Op dit moment maak ik gebruik van een rugzak, maar soms is dat een beetje "passen en meten". Het hangt er ook vanaf of je bezweet van de Stromer stapt (als je een gemiddelde van boven de 40km/uur rijdt op een afstand van 40km). Wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Laten jullie je rijden of lever je ook zelf nog een flinke bijdrage? Zelf fiets ik in fietskleding en kleed me na afloop om. Vergeleken met het fietsen op een racefiets zweet ik bij gebruik van mijn omgebouwde Koga nauwelijks.

- Een spiegeltje ??? Volgens de richtlijnen is die nodig, maar ik lees daar hier niet zoveel over. Hebben jullie er een of niet?

- Een setje Spirgrips (omdat het stuur best wel breed is en bullhorn handlebars aan de buitenkant zitten waardoor het geheel nog breder wordt).

- Een goed kettingslot (deze heb ik al, maar misschien dit slot vervangen door een ander model). Ik heb wat gelezen over Ringsloten. Passen die wel of niet op deze fiets? Wie heeft er een ringslot op zitten?

- Een spatlap (Een goede tip! Niks is zo vervelend als nat worden van het gespetter van je eigen banden).

- Standaard Stromerpedalen vervangen door SPD's. Ik fiets al jaren met schoenen die aan de pedalen vastgeklikt kunnen worden en vind dat wel zo fijn.

- Wellicht een andere casette (met 11, 12, 13, 14 tandwielen) en onderschrijf het gevoel dat al die versnellingen wel leuk zijn in Zwitserland, maar in Nederland heb je die niet nodig (tenminste.... als je niet dagelijks de Cauberg op moet of door het heuvellandschap van Arnhem-Noord moet. Ik gebruik op dit moment slechts 3 van mijn 27 versnellingen.... Ik las dat niet alle casettes passen, maar dat het iemand hier toch gelukt was om een andere geplaatste te krijgen.


Ik hoop dat jullie me iets verder op weg kunnen helpen met jullie antwoorden.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Hallo Henry, ik heb mn ST2 bijna een jaar en nu sinds kort actief op dit mooie forum.

Upgrades ervaring:

Extra lader, raadt je de ST1x lader aan, heb ik ook net aangeschaft voor op t werk, kost 100 euri minder dan de ST2 versie, maar laden duurt maar ong een uurtje langer

Bodyfloat Spurcycle bel, spatlap, SPD pedalen, goedgekeurde helm, kentekenplaat "Doen"!!

Banden heb ik nog de bigben's, als ze op zijn ga ik voor de conti's, ze hebben grip voldoende, bij nat weer moet je er echt om denken, maar ik verwacht ook geen wonderen van de conti's, immers 40km/h +. Is erg snel voor n tweewieler...

Cassette met 11-12-13... zeer aan te raden, had ik meteen moeten doen.

Heb zelf de ultegra versie, zie elders op t forum http://www.stromerforum.nl/viewtopic.ph ... t=30#p1717

Ik heb zelf de Ergotec m99 spiegel, blijft de fiets lekker smal!

Accu, ga voor de 983W versie kost bij aanschaf maar n beetje extra, als je later beslist moet je flink in de beurs!

Hoop je op weg te hebben geholpen, succes met je keuze!
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Fastedde, dank voor je snelle reactie.

Over de banden: ik heb vanwege de positieve berichten over de Schwalbe Big Ben deze ook op mijn huidige fiets zitten en ben daar ook niet zo tevreden over. Ze zijn snel, maar bij een nat wegdek met 30km/uur wel minder "wegvast", laat staan als je met een Stromer nog harder gaat (zoals je zegt: 40km/uur is gewoon erg hard voor een fiets en de Conti's zullen misschien wel goed zijn, maar toch...).

Over de spiegel: ik wil inderdaad een spiegel die de fiets niet te breed maakt. Ik denk bijvoorbeeld aan een Cateye BM45 of BM500G, maar vraag me ook af of zo'n kleine spiegel wel veel zin heeft.

Toch even de tas nog onder de aandacht brengen. Ik ben dus op zoek naar iets voor op de bagagedrager. Ik wil geen "krantentas" hebben die links en/of rechts naast de fiets hangt. Wie heeft ervaring of een goede tip?
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Interessant lijstje met vragen heb je. Zo te zien ga je bij een aanschaf zeer goed beslagen ten ijs komen. Heel wijs, zeker gezien de kosten die ermee gemoeid zijn.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Als basis denk ik aan een Stromer ST2 met een grote zware accu, 983Wh.
Die heb je met jouw beoogde reisafstand zeker nodig. Ik zou deze grotere accu meteen bij aanschaf van de ST2 uitonderhandelen, dat gaat je - wat Fastedde zegt - een hele bak geld schelen.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Een extra oplader. Wellicht niet direct nodig, maar als de woon-werk retourrit niet met 1 volle acculading kan worden overbrugt, toch zeker een optie die ik zal overwegen. In Nederland heb je zelden de wind in de rug.
Ik ben begonnen met mijn lader mee op en neer te nemen naar mijn werk. Nu 1500km verder heb ik vorige week alsnog een extra lader aangeschaft. Dat ding is toch best lomp om steeds mee te nemen in de tas, al maakt het voor het gewicht niks uit, de Stromer geeft geen krimp.

Kortom: extra lader is handig, maar geen noodzaak. Je zou eventueel als extra voor de ST1 X lader kunnen kiezen. Die werkt volgens mij ook op de ST2, maar hij laadt trager (leg je die thuis, en de snellere ST2 lader op je werk). De ST1 X lader is 100 euro goedkoper.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Een goede bel, bij voorkeur de Spurcycle. Zeker bij een hogere snelheid is het belangrijk dat voetgangers (wat doen die mensen trouwens op het fietspad?) en medefietsers je tijdig horen en actie kunnen ondernemen.
De SpurCycle bel is absoluut onmisbaar! Zie ook dit topic.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Een geveerde zadelpen (de BodyFloat ?). Hoe zijn jullie ervaringen met de Bodyfloat? Er moeten twee veren in. Beiden van dezelfde kleur of is een kleurencombinatie verstandiger? Wie kan me dit uitleggen?
Als je een geveerde zadelpen overweegt, en budget speelt geen rol, dan is de BodyFloat de enige juiste keuze. Je zou ook zonder kunnen beginnen, of starten met de goedkopere Suntour SP12-NCX of Cane Creek Thudbuster. Toevallig staan die allebei te koop op ons forum momenteel.

We hebben onlangs op dit forum een mooie korting bedongen op de BodyFloat, en er zijn er meer dan 20 verkocht aan forumleden. Volgens mij is iedereen er superblij mee.

Je kiest de BodyFloat op basis van je gewicht en fietshouding. Er zijn vier "maten", en je kunt ook veersterktes combineren. Hier kun je alle info teruglezen, inclusief een link naar twee sites waar je de juiste veren kunt bepalen.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Ik lees dan enkele onder jullie ook de ongeveerde voorvork hebben vervangen door een geveerde voorvork. Is dit nodig? Wat is jullie eigen ervaring? Gelukkig zijn in Nederland geen kasseien en maak ik het liefst gebruik van gewone fietspaden.
De ST2 heeft een carbon voorvork, de ST1 X heeft een aluminium voorvork. Carbon zorgt vanwege de materiaaleigenschappen al voor iets meer comfort dan aluminium. Ik heb op mijn ST1 X een geveerde voorvork gezet vanwege de slechte kwaliteit fietspaden hier in Noord-West Friesland. In dit topic kun je mijn bevindingen lezen.

Ik denk niet dat je meteen bij aanschaf een geveerde voorvork nodig hebt, ik zou het gewoon eerst eens zonder proberen.

Er loopt ook een heel interessant topic over hét alternatief voor een geveerde voorvork: een geveerde stuurpen. Dit topic is zeker de moeite van het lezen waard!
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Continental banden in plaats van de standaard geleverde Schwalbe banden. Zijn de standaard geplaatste Schwalbe banden echt zo slecht? Hebben jullie een aardige omruil kunnen doen bij aanschaf of bleven jullie na afloop zitten met een setje Schwalbe banden die zo op Marktplaats konden worden gezet? In mijn huidige fietsbanden blaas ik trouwens 5-6 bar aan frisse lucht (in die van mijn racefiets ging 9 bar). Ik lees dat jullie de banden oppompen tot 2-3 bar. Is dit niet een beetje zacht?
Welnee die Schwalbes zijn helemaal niet slecht, maar de Continentals (Top Contact II) zijn, op basis van de vele gebruikerservaringen, gewoon beter, vooral voor wat betreft de grip op het wegdek.

De brede banden op de Stromer nemen een groot deel van de zo gewenste vering voor hun rekening. Je kunt ze wel tot de voorgeschreven max oppompen, maar dan neemt het comfort af als je verder geen vering op je fiets hebt. Ik rijd zelf met een BodyFloat en geveerde voorvork, en pomp mijn banden (overigens nog steeds de Schwalbes) op tot de max. Dat scheelt enorm in rolweerstand, en dus in actieradius.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Een goedgekeurde helm voor een speed pedelec, dus met het NTA 8776 keurmerk. Mocht je vallen, dan is het wel fijn als je daar geen discussie over krijgt met je eigen zorgverzekeringsmaatschappij.
Onmisbaar. Alsjeblieft nooit zonder helm de weg op gaan. Er zijn wel veel Stromers die met helmen zonder het verplichte NTA 8776 keurmerk rijden, waaronder ikzelf. Maar nu het aantal gekeurde helmen toeneemt, zou ik persoonlijk daar een keuze uit maken. Eén van onze forumleden houdt een topic bij met de NTA 8776 gekeurde helmen die op de markt komen. Zie hier.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Een fietsverzekering en registratie (levert helaas een lelijk nummerplaatje op :cry: ). Hebben de 45km/uur rijders allemaal zo'n plaatje gehaald en dit op de fiets bevestigd? Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Voor de verzekering maakt het bevestigen denk ik (...) niet uit, voor de Politie wel.
Het gele kenteken is verplicht. Ik weet dat er speed pedelec rijders zijn die het kenteken eraf laten, in de hoop dat ze anoniem en onbestraft op alle fietspaden kunnen rijden, maar hier op het forum heeft zich nog niemand gemeld die heeft gekozen voor deze oplossing. De grote meerderheid hier rijdt, met dat gele plaatje, nog wél gewoon op het fietspad.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Een goede tas/koffer voor op de bagagedrager. Op dit moment maak ik gebruik van een rugzak, maar soms is dat een beetje "passen en meten". Het hangt er ook vanaf of je bezweet van de Stromer stapt (als je een gemiddelde van boven de 40km/uur rijdt op een afstand van 40km). Wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Laten jullie je rijden of lever je ook zelf nog een flinke bijdrage? Zelf fiets ik in fietskleding en kleed me na afloop om. Vergeleken met het fietsen op een racefiets zweet ik bij gebruik van mijn omgebouwde Koga nauwelijks.
Ik krijg zelf de griebels van rugzakken op de fiets. Een belangrijk deel van je lichamelijke ventilatie gebeurt via je rug. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn rug af zou dekken.

Hoeveel inspanning je levert op een Stromer kun je eenvoudig zelf bepalen met de te kiezen ondersteuningsniveaus en instellingen, en het is natuurlijk ook afhankelijk van je conditie. Ik verwacht dat jij met jouw fietservaring makkelijk een kruissnelheid van 40km/u of hoger aan zal kunnen houden. Maak eens wat goeie proefritten op een ST2, lease of leen er eentje voor liefst een paar weken, en je weet het.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 - Een spiegeltje ??? Volgens de richtlijnen is die nodig, maar ik lees daar hier niet zoveel over. Hebben jullie er een of niet?
Volgens mij gebruikt bijna iedereen op de Stromer een spiegel, het is eigenlijk een onmisbaar onderdeel voor het inschatten van al het verkeer om je heen. Bijna niemand kent de speed pedelec en is gewend aan de hoge snelheden die we ermee halen. Het is dus aan ons, de speed pedelec rijders, om constant situaties in te schatten en daarop te anticiperen want veel andere weggebruikers (vooral die op vier wielen) doen het niet en dat is levensgevaarlijk. De spiegel is een nuttig hulpmiddel voor het inschatten van de situatie(s) om je heen.

De Stromer wordt standaard geleverd met een B&M spiegel, alhier de koekenpan genoemd. Ding is supercomformtabel, maar maakt je fiets heel veel breder. De kwaliteit van deze spiegel is niet onovertroffen, bij meerdere Stromer gebruikers (niet bij allemaal) raakt het stelmechanisme na verloop van tijd lam. Veelgebruikte alternatieven zijn de Ergotec M-99, Ergotec M-88 en de kleine CatEye BM-45. Zie ook dit topic.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 - Een setje Spirgrips (omdat het stuur best wel breed is en bullhorn handlebars aan de buitenkant zitten waardoor het geheel nog breder wordt).
Ik heb nu bar-ends (Ergon GP-2 handgrepen), maar denk nog steeds serieus na over die Spurgrips.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 - Een goed kettingslot (deze heb ik al, maar misschien dit slot vervangen door een ander model). Ik heb wat gelezen over Ringsloten. Passen die wel of niet op deze fiets? Wie heeft er een ringslot op zitten?
Ringsloten waarmee extra bevestigingsmateriaal wordt geleverd voor fietsen zonder montage-ogen, die passen. Zie ook hier.
Henry schreef: 30 jul 2017, 13:22 Wellicht een andere casette (met 11, 12, 13, 14 tandwielen) en onderschrijf het gevoel dat al die versnellingen wel leuk zijn in Zwitserland, maar in Nederland heb je die niet nodig (tenminste.... als je niet dagelijks de Cauberg op moet of door het heuvellandschap van Arnhem-Noord moet. Ik gebruik op dit moment slechts 3 van mijn 27 versnellingen.... Ik las dat niet alle casettes passen, maar dat het iemand hier toch gelukt was om een andere geplaatste te krijgen.
Ik denk dat de meesten onder ons standaard op de 11 rijden. Andere cassettes zijn inderdaad al succesvol gemonteerd. Persoonlijk overweeg ik nog altijd een groter voorblad.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Pfoei :ck:

Qua tas: de Ortlieb Backroller Classic is denk ik de meest verkochte tas bij de Stromers. Geen krantentas, waterdicht en kun je belachelijk veel in kwijt. Ik ben met die van mij de halve wereld over gefietst.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Stromeur, dank voor je uitgebreide reactie. Hier kan ik zeker wat mee!

Over de keuze van de geveerde zadelpen: mijn mening is dat je veel beter gelijk de juiste keuze kunt maken. Er is niks zo duur als telkens besluiten dat de oplossing niet doet wat hij moet doen. In essentie gaat mijn keuze om die reden dan ook uit naar de (helaas vreselijk dure) Stromer ST2. Ik kan mijn huidige gemodificeerde fiets inruilen voor een "net niet" 45km/uur fiets, maar daar word ik op de lange termijn toch niet gelukkig van. Dan maar gelijk diep in de buidel tasten. Dit geldt ook voor de vering: liefst in 1 keer goed.

Voor de voorvork geldt dat ook, maar ik realiseer me ook dat een geveerde voorvork je wel wat meer comfort oplevert maar aan de andere kant raak je ook wat gevoel met de weg kwijt. Op dit moment slaat de balans hiervoor door naar "houden bij het origineel" en niet vervangen door een geveerde voorvork. Ook al omdat ik er toch voornamelijk op asvalt of goede wegen en niet of nauwelijks off-road mee zal rijden.

Over de rugtas: ik heb een "Deuter Race X Air". Deze rugtas heeft een soort van "strakgespannen net" aan de achterkant die een lichte bolling heeft. Dit strakgespannen net zorgt er voor dat tussen het net (die tegen je rug aan ligt) en de achterkant van de rugtas een laag lucht zit. Hierdoor krijg je geen last van een bezwete rug. Een aanrader!
Misschien moet ik dan toch maar voor de zijtassen gaan. Past ook wel bij het spiegeltje...
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Henry schreef: 30 jul 2017, 16:12 Dit geldt ook voor de vering: liefst in 1 keer goed.
Ja, dat snap ik wel, en ik ben het ook met je eens. Soms is budget alleen een beperkende factor.

Maarrrr... die BodyFloat groepsaankoop-actie, die heeft dus geleid tot een leuke korting bij aanschaf van een BodyFloat bij Stromer Conceptstore Qicq. Die kortingscode heb ik eventueel voor je, hij is nog precies t/m vandaag geldig. Ik weet niet of je de aanschaf zo snel wil beslissen. Laat maar even weten of je de code wilt ontvangen, dan stuur ik je een pm met de gegevens. (Op verzoek van de dealer heb ik geen bedragen op het forum gepubliceerd).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Henry schreef: 30 jul 2017, 16:12 Voor de voorvork geldt dat ook, maar ik realiseer me ook dat een geveerde voorvork je wel wat meer comfort oplevert maar aan de andere kant raak je ook wat gevoel met de weg kwijt. Op dit moment slaat de balans hiervoor door naar "houden bij het origineel" en niet vervangen door een geveerde voorvork. Ook al omdat ik er toch voornamelijk op asvalt of goede wegen en niet of nauwelijks off-road mee zal rijden.
Voor zowel de geveerde voorvork als de BodyFloat geldt: wanneer je deze goed afstelt, dan raak je het contact/gevoel met de weg niet kwijt. Het idee is dat de vering de schokken opvangt, zonder dan deze jou met je fiets te enthousiast terug-bounced.
Henry schreef: 30 jul 2017, 16:12 Over de rugtas: ik heb een "Deuter Race X Air". Deze rugtas heeft een soort van "strakgespannen net" aan de achterkant die een lichte bolling heeft. Dit strakgespannen net zorgt er voor dat tussen het net (die tegen je rug aan ligt) en de achterkant van de rugtas een laag lucht zit. Hierdoor krijg je geen last van een bezwete rug. Een aanrader!
Ik heb de rugzak online bekeken, is inderdaad een goeie constructie voor op de rug. Deuter maakt sowieso prima tassen vind ik.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Dank voor je aanbod, maar ik heb die kortingscode nu niet nodig, want ik ga de fiets niet vandaag bestellen. Eerst maar even de ontwikkelingen met het werk afwachten: of de reisafstand inderdaad wordt opgerekt naar 42km. :D

Misschien krijg ik ook die korting wel als ik de fiets met alle extra's die ik ook wil hebben en refereer naar de actie in combinatie. Lijkt me stug als er geen korting kan worden verleend. Het zal immers gaan over een bedrag van zo'n €7000. Als ik lees dat op demofietsen €1000 korting kan worden gegeven, dan kan er best wel wat korting worden gegeven op een mooie bestelling. Toch?
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lijkt mij wel!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie