Giro Bexley MIPS

StefanMoermans
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jun 2022, 09:37
Locatie: rotselaar
Merk SP: ST3 pinion LE
Km-stand: 0

Dus omdat domme vragen niet bestaan. Heb de Bexley. Tweetal weken geleden volledig opgeladen. Tweemaal naar werk gereden met licht op, maar als ik arriveerde was licht uit. Net test gedaan en na 1 minuut viel licht uit.
Dus beginne´ opladen. Volgens handleiding zou de led moeten flikkeren tijdens opladen. Blijt echter constant rood licht. Verandert volgens mij ook niet naar oranje en groen.
Iemand enig idee of het opladen normaal verloopt...
Helm is nieuw, ongeveer 17 dagen gedragen woon-werkverkeer
Vakantie ertussen, vandaar.
Mercikes alvast
StefanMoermans
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jun 2022, 09:37
Locatie: rotselaar
Merk SP: ST3 pinion LE
Km-stand: 0

StefanMoermans schreef: 08 sep 2022, 18:59 Dus omdat domme vragen niet bestaan. Heb de Bexley. Tweetal weken geleden volledig opgeladen. Tweemaal naar werk gereden met licht op, maar als ik arriveerde was licht uit. Net test gedaan en na 1 minuut viel licht uit.
Dus beginne´ opladen. Volgens handleiding zou de led moeten flikkeren tijdens opladen. Blijt echter constant rood licht. Verandert volgens mij ook niet naar oranje en groen.
Iemand enig idee of het opladen normaal verloopt...
Helm is nieuw, ongeveer 17 dagen gedragen woon-werkverkeer
Vakantie ertussen, vandaar.
Mercikes alvast
Lampje is uiteindelijk groen geworden. :bu: :cool2:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

StefanMoermans schreef: 09 sep 2022, 10:30 Lampje is uiteindelijk groen geworden. :bu: :cool2:
En, doet hij het nu langer dan 1 minuut?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
kwikobus
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2022, 19:11
Locatie: België

Raden jullie deze nog steeds aan? Of zijn er andere die prijs-kwaliteit ondertussen al beter zijn?
Stromer ST3 Pinion Ipanema Brown
WW: 30km enkel
Gert1960
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 99
Lid geworden op: 03 nov 2018, 16:22
Locatie: Amersfoort
Merk SP: St1x
Km-stand: 15.000

Ik heb deze ook - alleen ging de verlichte bij mij ook heel snel stuk. Verder een prima helm, wat zwaarder dan enkele andere. Maar voor mij geen probleem.
ST5 2021, XL. Accu 983. Spurcycle. Amersfoort-Utrecht.
StefanG
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 mar 2022, 07:32
Locatie: Grimbergen
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 19000

Memo schreef: 16 mar 2019, 23:44 Hebben jullie last van 'schuurgeluiden' van de helm, wanneer deze je kleding raakt (bijv. kap van mijn jas)?
ik heb deze nu een paar weken, heel tevreden van.
Dat schurende geluid komt van de reflecterende coating, aanwezig bij de titanium en witte versie.
Naar ik begrepen heb is die coating er niet bij de zwarte, dus die gaat niet zitten schuren.
Stefan
baklap
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 276
Lid geworden op: 28 jun 2022, 15:42
Locatie: Twente
Merk SP: ST2 Sport
Km-stand: 9400

Ik gebruik hem nu een half jaartje, ben op zich wel tevreden. Ik ervaar ook de schuurgeluiden, maar dat ik heb enkel met capuchonjassen.
Alleen de slijtvastigheid van het reflecterende gedeelte valt alleen tegen, ik zie al slijtageplekken aan de randen terwijl ik er wel zuinig mee om ga.

Voordeel van deze helm is het vizier die je naar binnen kan schuiven, blijft het vizier mooi beschermt.
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Ik heb deze helm nu meer dan 3 jaar. Ik gebruik m voornamelijk als winterhelm, nu dus. Gewicht ervaar ik niet als een probleem. Het vizier gebruik ik nauwelijks omdat het vizier bij mij snel beslaat. Het grote pluspunt is de verlichting achter. Na drie jaar nog steeds werkend.
Groet, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Plaats reactie