Nultolerantie voor Speed Pedelec

buco

Even serieus, bij wie komt het idee om op de Stromer te kruipen na een paar glazen? Met de motor heb ik ook nog gereden in een ver veleden, maar nooit of te nimmer met een druppel binnen. 150pk + alcohol, yeah right ... :shock: .

Wat mij betreft, laat maar komen die nultolerantie, I couldn't care less.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180126_03322358
Lomito

buco schreef: 26 jan 2018, 13:38 Even serieus, bij wie komt het idee...
:bn: :bj
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Hoe harder je rijdt des makkelijker rij je rechtuit. Dus niet langzaam rijden als je gedronken hebt anders val je om :bj
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb in het verleden vaak genoeg totaal bezopen op de fiets gezeten om 100% zeker te weten dat ik dat NIET op de Stromer moet gaan doen. Het gaat te snel, ook wakker en broodnuchter moet ik mijn kop er al goed bij houden. Onder invloed ben ik gegarandeerd te traag. (En onder invloed denk ik uiteraard net als iedereen die gedronken heeft dat ik juist gewéldig aan het sturen ben..)

Als ik de auto in moet, dan drink ik ook geen druppel. Ook niet de bekende "twee biertjes". Gewoon, niks. En op de Stromer evenmin. Wat ik er mezelf mee aan kan doen dat is mijn zaak, maar ik moet er niet aan denken dat ik een ander betrek in een ongeval.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Elsje schreef: 26 jan 2018, 19:45 Hoe harder je rijdt des makkelijker rij je rechtuit. Dus niet langzaam rijden als je gedronken hebt anders val je om :bj
Mja, dat probleemje herken ik nog wel van de fiets. Het mag een wonder heten dat ik in mijn studentijd in Utrecht nooit vanaf de Leidseweg de plomp in ben gereden.

Wat dat betreft zou de Stromer inderdaad een stuk handiger zijn geweest. :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Nu ik een camera heb kan ik wel achteraf goed zien hoe goed/slecht ik rij na een bezoekje aan de Hemel. Ik kan me in ieder geval wel één keer herinneren dat ik op de Oosterhoutsedijk naast een Dixie in de berm heb staan piesen en me bedacht dat er iets niet klopte... :bu:

Oh ja, en ook Marco Verkerk die onderuit ging op de Stikke Hezelstraat na een gezamenlijk bezoekje aan de Hemel. En dat met wel drie bitter lemons op... hoeveel procent alcohol zit er in hemelsnaam in dat drankje??? :bj
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Wat mij betreft: laat maar komen.
Dronken chauffeurs die anderen aanrijden zouden sowieso moeten gestraft worden voor moord met voorbedachte rade en twintig jaar de doos in moeten. Ongelooflijk hoe licht er in dit land wordt gegaan over dronken rijden.

Als tiener ben ik ook eens, op weg van de ene fuif naar de andere, in een gracht beland. Ik had geluk, mijn maat belandde aan de andere kant in de prikkeldraad. Niet dat 'm veel voelde :ay Met een gewone fiets kan je weinig schade berokkenen, maar voor jezelf kan het slechter aflopen. Als er water in die gracht had gestaan, of als mijn maat slecht was neergekomen... dit was nog voor het gsm-tijdperk!
Scheldelaan-Stromer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 27 jan 2018, 01:32 Nu ik een camera heb kan ik wel achteraf goed zien hoe goed/slecht ik rij na een bezoekje aan de Hemel.
Jij speelt valsch, jij hebt een cam met beeldstabilisatie om je gezwalkStromer te verhullen :bj
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Stromeur schreef: 27 jan 2018, 16:17 Jij speelt valsch, jij hebt een cam met beeldstabilisatie om je gezwalkStromer te verhullen :bj
:mrgreen: Ik zwalk altijd...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ook dat, op alles met minder motorkracht dan de Es zou jij nog zijwieltjes nodig hebben om te voorkomen dat je onderuit gaat :az
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie