Pagina 29 van 29

Re: Stromer NL-marktleider in 2017

Geplaatst: 09 jan 2019, 22:40
door Tomasj
Ik vertrouw die officiële cijfers toch niet helemaal. Blijkbaar is er geen enkele QWIC verkocht in Nederland in 2019. En die cijfers van Klever (106 stuks op een jaar in heel NL) blijf ik erg laag vinden, wanneer ik de situatie hier in Vlaanderen bekijk.

Re: Stromer NL-marktleider in 2017

Geplaatst: 10 jan 2019, 09:59
door mrstrom
Tomasj schreef: 09 jan 2019, 22:40 Ik vertrouw die officiële cijfers toch niet helemaal. Blijkbaar is er geen enkele QWIC verkocht in Nederland in 2019. En die cijfers van Klever (106 stuks op een jaar in heel NL) blijf ik erg laag vinden, wanneer ik de situatie hier in Vlaanderen bekijk.
Ach het jaar is nog jong he..

Re: Stromer NL-marktleider in 2019

Geplaatst: 04 feb 2019, 22:40
door Lomito
De verkoopcijfers voor januari 2019 zijn gepubliceerd. Allereerst is opmerkelijk dat de lijst met merken/types drastisch ingekort is, met in 2018 56 merken/types naar 23 in 2019. Er is dus flink de bezem gehaald door de lijst, wel zo prettig...

Dan de verkopen... ten opzichte van januari 2018 een toename van totaal 152 naar 187 stuks, gezien de verplichte ter naam stelling eind 2017 betekent dit dat de verkopen ongeveer gelijk gebleven zijn. Stromer en R&M blijven de markt domineren waarbij Stromer (81) ruimschoots R&M (36) overtreft.

Met Klever (6) blijft het sappelen, vergelijkbaar met Flyer (7) van alle merken heeft Klever een hoge potentie met hubmotor én 850 Wh accu die nu ook werkelijk geleverd kan worden. Toch doet een Specialized Vado (12) het stukken beter.

Re: Stromer NL-marktleider in 2017

Geplaatst: 05 feb 2019, 05:11
door Tomasj
Zolang die officiële verkoopcijfers aangeven dat er geen enkele Qwic RD10 verkocht wordt in Nederland (niet in het volledige kalenderjaar 2018 en ook weer geen enkele in januari 2019), blijf ik deze cijfers met een grote korrel zout nemen