Dinsdag potentieel gevaarlijke dag in België

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Polling schreef: 30 okt 2018, 10:46 Vandaag kwartier later achter mijn bureau...
Wie de file info een beetje meegekregen heeft beseft zich dat dit een meevaller is :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Bas van Dijk
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 155
Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:44

Ik ook gewoon gefietst, op de brug wel wat last van zijwind en nog zonder winterbanden dus idd iets voorzichtiger.

Ook al met al 10-15 minuten langer onderweg ivm aan en uit kleden en langzamer rijden.

Maar ik herken de bewonderende (of soms 'jij bent gek') blikken van collega's bij aankomst ja.
Stromer St2 2018. 5 maal per week Antwerpen<>Mechelen
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68
buco

Bas van Dijk schreef: 31 okt 2018, 09:26 Maar ik herken de bewonderende (of soms 'jij bent gek') blikken van collega's bij aankomst ja.
Of collega's die je vragend aankijken als je zegt dat regen nog een reden te meer is om helemaal niet met de wagen te gaan.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

buco schreef: 31 okt 2018, 09:49 Of collega's die je vragend aankijken als je zegt dat regen nog een reden te meer is om helemaal niet met de wagen te gaan.
Inderdaad! Weer een prachtige tijd: blaadjes vallen dus treinen hebben massaal vertraging en het regent dus het verkeer staat helemaal vast. Studenten en sommige collega's massaal te laat, en dan ben ik de gek omdat ik met de SP kom :ck:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
buco

FreddyH schreef: 31 okt 2018, 10:43 ... en dan ben ik de gek omdat ik met de SP kom :ck:
Die verdorie anderhalve minuut kwijt is geraakt door iets minder hard door de bochten te knallen en iets vroeger te remmen :lol:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

buco schreef: 31 okt 2018, 11:04 Die verdorie anderhalve minuut kwijt is geraakt door iets minder hard door de bochten te knallen en iets vroeger te remmen :lol:
Of anders gezegd: die maximaal gebruik heeft gemaakt van alle natuurkrachten om heerlijk alle stress en ellende van me af te laten spoelen.

De grote grap is: als ik met de auto ben vind ik regen vervelender dan met de fiets. Niet alleen vanwege de drukte, maar ook omdat je typisch niet op regen gekleed bent (voor dat stukje dat je moet lopen) en omdat veel mensen als een idioot gaan rijden. Op de fiets heb ik koerskleding aan, die is 's avonds toch weer droog. Who cares!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie