Wijzigingen forumsoftware en verzoeken daartoe

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Louis_ST? schreef: 24 sep 2017, 22:27 Moet het icoontje in de browser balk (van Edge) ook nog worden aangepast ?
Dat is bij deze (eindelijk) ook gebeurd :)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Finishing Touch. Mooi :cool2:
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Sommige forumleden storen zich eraan dat bepaalde Stromer dealers veel aandacht krijgen op het forum. Daarnaast blijkt de (onjuiste) indruk te bestaan dat ik opzettelijk bepaalde dealernamen laat staan en andere direct verwijder. Daarom heb ik vandaag woordcensuur op het forum geïmplementeerd.

De volgende dealernamen worden automatisch vervangen door een alternatief:

Dikkenberg wordt de Herveldse dealer
Egberts wordt de Groningse dealer
Mango wordt de scootmobiel winkel
Pronto wordt de Amersfoortse dealer
QicQ wordt de Amsterdamse dealer
Velodome wordt de Antwerpse dealer
Juizz wordt Juizz
Verbinnen wordt Verbinnen
de Pedaleur wordt Pedaleur
Crooze wordt Crooze
Fiets! wordt Fiets!
fietsenwinkel.nl wordt fietsenwinkel.nl

Edit: het werkt dus.

Hoewel ik gekozen heb voor een alternatieve benaming in plaats van de botte bijl methode (alles vervangen door sterretjes), zal deze maatregel de leesbaarheid van het Stromer Forum niet altijd ten goede komen. Maar als het alternatief is dat mijn immer onpartijdige kop op het hakblok wordt gelegd omdat anderen zich niet aan de richtlijnen houden, dan is automatiseren bij uitstek de manier om misverstanden hierover te voorkomen.

Waarom wel de plaatsnamen van de dealer vermeld? Om mensen die aanschaf overwegen, die een adoptiedealer zoeken etc. nog wel een beetje een idee te geven van de regio waarover we spreken.

Als ik tijd heb zal ik zoveel mogelijk dealernamen met terugwerkende kracht van het forum af poetsen. Kom je er nog eentje tegen en stoor je je hieraan? Stuur me dan per PB een linkje naar het topic in kwestie, dan gaat ook die dealer de censuurlijst op.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Is mij nooit opgevallen. Ik heb vanaf het begin over de Antwerpse dealer gesproken. Maar je hoeft geen universitair te zijn om te weten over welke dealer het gaat. Daar kunnen die bepaalde personen dan ook moeilijk over beginnen te doen. Jammer dat je jou daar van beschuldigen, je bent immers heel goed bezig Sylvia!
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Schieten we nu niet door in de andere richting? Er zijn enkele mensen die aangeven dat er misschien iets teveel aandacht gegeven wordt aan twee goede dealers, en één persoon die spreekt dat andere dealers worden weg-geëditeerd (iets wat ik absoluut nooit iets heb van gemerkt).
Voor mij is dit uberhaupt niet nodig, mijn reactie was eerder dat er een aantal keer echt iemand overtuigd werd om zijn fiets in die zaken te gaan aankopen (wat eigenlijk actieve reclame is).
Ik heb verder absoluut geen moeite met de manier waarop hier gemodereerd wordt (dat is echt goed). Lees mijn, en de opmerkingen van de anderen, als opbouwende kritiek.

Ik heb zelf ooit één van de grootste forums van de Benelux gerund (60000 leden, waarvan heel wat actieve leden). Ik weet dus dat een forum runnen niet altijd makkelijk is, maar dat forum is indertijd bijna ten onder gegaan aan 't feit dat één van de bestuursleden absoluut geen kritiek kon verdragen, en overal als een stier op een rode lap reageerde, wat vaak voor kettingreacties zorgde.

Het omgaan met dealers (op het andere forum ook handelaars) is altijd een heikel punt om een evenwicht te vinden, nieuwkomers willen ook advies waar ze terecht kunnen voor goede service, en dat moet je kunnen schrijven, met naam en toenaam. Op dat ander forum was de situatie nog moeilijker omdat één grote speler flink wat geld besteedde aan reclame op ons forum...
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Dat het werkt Sylvia merkte ik toen ik een PB naar je schreef, ik snapte er niets van. Nu dus wel.


Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik had geen idee dat dit ook voor de PB's zou gelden. Excuus. Toch een wat bottere bijl dan verwacht, die PHPBB software.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Stromeur schreef: 08 aug 2018, 19:56 Ik had geen idee dat dit ook voor de PB's zou gelden. Excuus. Toch een wat bottere bijl dan verwacht, die PHPBB software.
:D
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Update uitgevoerd van PHP 5.6 naar PHP 7.1.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Eén dezer dagen zal ik de phpBB forum software updaten van versie 3.2.0 naar 3.2.2. Het forum zal hierdoor kort uit de lucht zijn, en wellicht ziet het er na de update anders uit. Dat zal tijdelijk zijn, totdat ik alle gewijzigde code, extensies e.d. weer op orde heb.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie