ervaringen met 12Gobike

Plaats reactie
Hans B
Expert
Expert
Berichten: 104
Lid geworden op: 10 aug 2018, 17:33
Locatie: Zoetermeer

Gisteren kwam ik langs Waddinxveen en heb ik een bezoekje gebracht aan de vestiging 12Gobike. Was verrast door de enorme grootte van het pand en hun uitstraling. Proffesioneel bike fitiing behoort hier ook tot de mogelijkheden.
Enorme verdieping met alle A merken e-bikes, incl Stromer

Wellicht laat ik mijn Stromer onderhoud hier afhandelen, dus graag verneem ik of anderen hier al ervaringen mee hebben??

wie?
Just think of happy thoughts and you'll fly (Peter Pan )
kelleke22
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 81
Lid geworden op: 17 jun 2018, 11:02

Zelf wel is geweest voor mtb en beste wat ik erbij kon hebben waren spd pedalen!! Die moest ik hebben want dan kon ik sneller fietsen enzzzzz.......right..
Conclusie was dat daar meer marge op zat en je dan ook speciale schoenen nodig hebt wat nog meer geld in het laatje brengt.....
En nu ineens zon groot pand....right... 3x raden waar dat geld vandaan komt...

Ik kom er niet meer...
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Wat is er mis met spd pedalen? Geeft veel meer controle dan flats en is voor 99 vd 100 gevallen in NL de beste keuze voor een atb.

12go was ooit in de beginjaren een boerenschuur met liefhebbers. Hadden kennis van zaken en vaak zeer scherpe deals. Helaas nu een megapand met veel eenheidsworst. Ondanks dat ik er vlakbij woon hoor ik er zelden slechte verhalen over (ook weinig goede trouwens).
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Toevallig gisteren een babbeltje gehouden met mijn vertrouwde (niet-Stromer) FM in Gouda en die vertelde dat 12Go wel moet oppassen dat ze niet Fietsenwinkel.ellende achterna gaan.
12Go is heeeel hard gegroeid en ze kunnen de groei eigenlijk niet bijhouden.
Op SP gebied hebben ze niet heel veel en ik vind dat de kennis erover niet geweldig is.
Ze kunnen goed vertellen (verkooppraatjes), maar niets wat ik eigenlijk niet uit de brochures ook kan halen. Krijg toch een beetje "jongetjes in de Gamma"-gevoel die bij een vraag over een product het etiket gaan lezen om dat dan weer aan mij te vertellen. En als het daar op stond had ik niet de vraag hoeven stellen........
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Bartstellaard
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jul 2018, 17:13

Hier twee jaar geleden een racefiets gekocht voor mijn dochter. Moet zeggen dat dit wel heel soepel ging. Goede begeleiding en advies.
Plaats reactie