Stromers groeten

Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Ja, ik groet mede-stromers en maak graag een praatje met overige SP-ers over hun ervaringen.

Nu kom ik er niet veel tegen, dus is het ook nog prima te doen.

Uit mijn nachtdienst kom ik geregeld een vrolijke dame op een St1X Sand tegen tussen Leiden en Waddinxveen die ook altijd handje terug op steekt.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Buzze schreef: 12 okt 2018, 09:52 Onder wielertoeristen zie je dat nauwelijks of nooit. Hoogstens wordt bij het passeren gekeken op welk materiaal je rijdt en wordt inwendig de kostprijs ervan berekend, maar verder gaat het zelden.
Ah, vandaar dat die wielrenner laatst zo raar opkeek toen ik naast hem stopte en vroeg of ik hem kon helpen (hij had een lekke band) :lol:
Ik heb hem toen naar de FM aan de andere kant van het park verwezen, had zelf ook geen spullen bij me. Maar hij was duidelijk niet gewend dat mensen op zo'n moment behulpzaam en vriendelijk doen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Yep, ik groet alleen speed pedelec rijders, want wielrenners groeten heeft geen zin. Ze zijn tijdens het fietsen zo met zich zelf bezig, dat ze niets want in de omgeving gebeurt registreren, dus groeten heeft nul zin.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Lomito

Marco Verkerk schreef: 13 okt 2018, 18:46 Yep, ik groet alleen speed pedelec rijders, want wielrenners groeten heeft geen zin. Ze zijn tijdens het fietsen zo met zich zelf bezig, dat ze niets want in de omgeving gebeurt registreren, dus groeten heeft nul zin.
Nu je het zegt, ik zie toch ook wel veel SP-rijders die duidelijk geen notie hebben van wat er om zich heen gebeurt... rijden in een bubbel...
LVAerde
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mar 2018, 13:56
Locatie: België

Ik kom tijdens ww verkeer wel enkele Stromers tegen. Eentje strekt duidelijk zijn vingers (Hij houdt zijn hand aan het stuur).
Ik salueer meestal op dezelfde manier.
Als ik met de motor rijd steek ik mijn hand op, maar op mijn ST2 hou ik liever de handen op het stuur.
AfbeeldingGrtz,
geveerde ST2 - 49 km ww
Spurcycle bel - Jroen 150 mm spatbord - BodyFloat 2.1
Plaats reactie