Fietsenwinkel.nl

Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ik vind het altijd leuk om het kennisniveau van een verkoper te testen.
Vandaag bij fietswinkel.nl in Arnhem.

De verkoper geeft aan dat ze garantie geven op de accu van een Stromer. De accu moet nog minimaal 95% capaciteit hebben na 3 jaar anders krijg je een nieuwe accu. :bu:
Ik denk dat ik morgen 10 stuks van 983 watt ga bestellen :lol:

Nog zo'n geloofwaardige uitspraak van de verkoper was, dat de vestiging Arnhem 3 Stromers per week verkoopt.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Marco Verkerk schreef: 04 sep 2018, 20:27 De verkoper geeft aan dat ze garantie geven op de accu van een Stromer. De accu moet nog minimaal 95% capaciteit hebben na 3 jaar anders krijg je een nieuwe accu. :bu:
En voor iedereen die niet van het naadje en de kous weet: Stromer zelf garandeert dat de accu nog minimaal 75% restcapaciteit heeft na twee jaar. Nu wijst de praktijk wel uit dat de accu's het veel beter doen dan dat, en ik wil best geloven dat je na 3 jaar nog 95% capaciteit hebt (mits er goed met de accu wordt omgesprongen).

Misschien geeft de fietsenwinkel deze garantie zelf? Wat zei de verkoper daarover? Geven ze deze garantie op de accu ook op schrift?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ik ga morgen proberen of ze de garantie schriftelijk willen geven.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Ideetje om alles wat dealers aangaat in nieuwe aparte sectie ‘Dealers’ te zetten :?:

Maakt dealer topics een stuk overzichtelijker :ay
Laatst gewijzigd door mhoutman op 06 sep 2018, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Wilde ik net vragen aan Stromeur :cool2:
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
kelleke22
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 81
Lid geworden op: 17 jun 2018, 11:02

Zon antwoord verbaast me niks....
Garantie, kennis van zaken en fietsenwinkel.nl gaat niet samen.

Dat hun uberhaupt weten wat een stromer is en dat er een accu ingaat vindt ik al best knap :lol:
Lees mijn ST1X problemen kopje en je snapt waar het overgaat :shock:

Trouwens nog steeds niks gehoord na hun montage fout in de achterbrug :shock: :o
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Marco Verkerk schreef: 05 sep 2018, 23:49 Wilde ik net vragen aan Stromeur :cool2:
Wat mij betreft kunnen dealers gewoon in het subforum Algemeen worden besproken. (Anders wordt de lijst met fora te lang.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

wat jammer nou, komt wat mij betreft de overzichtelijkheid niet ten goede
Herman
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 aug 2018, 11:23

Je hoort nooit wat van ze. heb ze al wel 10 keer of zo gebeld en telkens kwamen ze met een of ander jammer vehaal over iets waar ze niets aan konden doen maar iet soplossen of zelf contact opnemen met de klant zit er niet in hoor
kelleke22 schreef: 06 sep 2018, 08:38 Zon antwoord verbaast me niks....
Garantie, kennis van zaken en fietsenwinkel.nl gaat niet samen.

Dat hun uberhaupt weten wat een stromer is en dat er een accu ingaat vindt ik al best knap :lol:
Lees mijn ST1X problemen kopje en je snapt waar het overgaat :shock:

Trouwens nog steeds niks gehoord na hun montage fout in de achterbrug :shock: :o
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Vandaag maar weer naar fietswinkel.nl in Arnhem geweest want ze waren mij nog een antwoord schuldig mbt de max 5% capaciteitsverlies van de accu binnen 3 jaar, anders ontvang je een nieuwe accu.

Om een lang verhaal kort te maken, ze geven verwijzen naar de Stromer garantie voorwaarden want daar verschuilen ze zich achter.

Je doen dus uitspraken die ze niet hard kunnen maken. :dwarf:
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Plaats reactie