Dealers en reclame

ocra

Stromeur schreef: 11 dec 2018, 21:36
ocramarco schreef: 11 dec 2018, 20:48 Laat het lekker gaan zou ik zeggen.
Moet je eens zien wat er gebeurt als ik dat ik bij alle klachten ga doen die ik ontvang. Het is namelijk nooit goed. (Al kan dat weer een prima reden zijn om het lekker te laten gaan :az )
Ok fair enough
FreddyH schreef: 11 dec 2018, 21:30
Er is een paar maanden geleden wat frustratie en discussie geweest over hoe we hier om willen gaan met reclame. Persoonlijk vind ik het wel charmant dat Stromeur open en eerlijk is over haar keuzes. Daarmee zien we dan ook beter of er sprake is van eventuele voortrekkerij.
Ja had het gezien inderdaad met evenveel verbazing maargoed ;).

Move on zou ik zeggen :)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

ocramarco schreef: 13 dec 2018, 21:26 Ja had het gezien inderdaad met evenveel verbazing maargoed ;).
Mjah... eens, maar ik snapte de frustratie ook wel.
ocramarco schreef: 13 dec 2018, 21:26 Move on zou ik zeggen :)
Amen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Needspeed
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 dec 2018, 10:34

Voor mij is objectiviteit het sleutelwoord.
Het delen van ervaringen in eigen bewoording is belangrijk, en een discussie daarop volgend kan leerzaam zijn. Dat is dit forum, toch?
Terughoudend dealers benoemen, is prima. Ben wel voorzichtig met kritische uitspraken. De dealer kan zich hier niet (of slecht) verdedigen. En te veel met veren werken is ook verdacht.
Het zou een winst zijn als alle dealers de meerwaarde van dit forum zouden inzien. Een topic waar zij hun waar aanbieden zou voor mij ( als nieuweling ) waardevol zijn. En dan vooral wat er allemaal bij komt kijken om comfortabel te kunnen Stromeren.

Ik ben op meer forums actief.
Het testen van gratis beschikbaar gesteld tekstmateriaal aan Mods of altijd de zelfde leden, keur ik af. Het gaat dan om importeurs of dealers, die bv. even verderop een advertenties geplaatst hebben. Dit zie je ook bij de zogenaamde vakbladen.
Grüezi Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een Stromer kom je verrekkes dichtbij. :d3: ST3 XL Black
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Via via is mij ter ore gekomen dat iemand insinueert dat ik door Dikkenberg betaald word om Dikkenberg naar voren te schuiven op het Stromer Forum. Een vreemd verhaal. Dit is niet het geval en is ook nooit gebeurd.

Tot nu toe heeft het Stromer Forum slechts donaties ontvangen. Dit om het forum in de lucht te houden.

Het gaat hierbij om donaties van mensen en partijen die het forum een warm hart toedragen. Hier worden geen “wederdiensten” mee gekocht. Hetzelfde geldt voor Dikkenberg.

Zoals iedereen weet heb ik nooit reclame gemaakt voor deze dealer. Integendeel, ik duld het continu naar voren schuiven van deze dealer al geruime tijd niet meer. Dit heeft inmiddels zelfs geleid tot de ban van een forumlid dat daar, ondanks herhaaldelijke verzoeken van mijn kant, niet mee op wilde houden.

Mogelijk (?) zal er in de toekomst reclame worden toegestaan op het forum. Dit zal dan zijn om het forum betaalbaar te houden. Uiteraard zal deze optie dan niet aan één dealer, maar aan alle dealers en andere partijen die dit willen worden aangeboden. Ook zal dan altijd meteen, waar dat aan de orde is, duidelijk zijn voor de forumbezoeker dat het om reclame gaat.

Kortom: dat ik betaald zou worden door -welke dealer dan ook- om deze dealer op het forum tussen de regels door te promoten is absoluut niet het geval.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Stromeur schreef: 09 feb 2019, 17:08
Mogelijk (?) zal er in de toekomst reclame worden toegestaan op het forum. Dit zal dan zijn om het forum betaalbaar te houden. Uiteraard zal deze optie dan niet aan één dealer, maar aan alle dealers en andere partijen die dit willen worden aangeboden. Ook zal dan altijd meteen, waar dat aan de orde is, duidelijk zijn voor de forumbezoeker dat het om reclame gaat.
Zolang het forum 'onpartijdig' blijft is dat voor mij geen enkel probleem. Ik denk dat de meeste forumleden daar ook geen probleem om maken...
Kortom: dat ik betaald zou worden door -welke dealer dan ook- om deze dealer op het forum tussen de regels door te promoten is absoluut niet het geval.
Tja, er zullen altijd mensen zijn die dat soort dingen gaan insinueren, en nog meer wanneer je reclame toelaat. Als je zoiets hoort, moet je gewoon 'Hoor ik daar een lama schijten' denken.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Tomasj schreef: 09 feb 2019, 17:33 'Hoor ik daar een lama schijten'
Effe mijn avatar aangepast ... :lol: :lol: :lol:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Golvas schreef: 09 feb 2019, 17:46
Tomasj schreef: 09 feb 2019, 17:33 'Hoor ik daar een lama schijten'
Effe mijn avatar aangepast ... :lol: :lol: :lol:
Nu nemen we je helemaal niet meer serieus :cool2:

Volgens mij heeft Stromeur de afgelopen weken héél duidelijk laten zien op het forum dat ze juist níet gedient is van het pluggen van dealers.
Zou mij dus vooral niet druk maken om 1 fietsenfluisteraar, je beleid is echt wel helder.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

:D :D :D :D :D
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Stromeur schreef: 09 feb 2019, 17:08 Het gaat hierbij om donaties van mensen en partijen die het forum een warm hart toedragen. Hier worden geen “wederdiensten” mee gekocht.
En toch heb ik als wederdienst een hartje naast mijn naam gekregen :ba ;p

Daarnaast even de iets serieuzere vraag of de forumfinancien nog toereikend zijn of dat er weer donaties nodig zijn op korte termijn.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 09 feb 2019, 19:13 Volgens mij heeft Stromeur de afgelopen weken héél duidelijk laten zien op het forum dat ze juist níet gedient is van het pluggen van dealers.
100% mee eens. Ze heeft dat standpunt meerdere malen en zeer consequent duidelijk gemaakt.

Waar die beschuldiging vandaan komt :bn:
Maar naar mijn mening slaat het echt nergens op :av
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie