Aanschouw: de mooiste IRL Stromer foto's ooit

Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

De producten Red Bull en Monster
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Aha! :bj

Mee eens, het is troep met dermate veel suiker en koolzuur dat het glazuur alleen al bij de aanblik van zo'n blikje spontaan van je tanden klappert. Ik zou er ook geen gratis reclame voor gaan rijden nee. Al is die Red Bull Stromer van een Max Verstappen-fan. En dat groen-zwart van Monster vind ik wel ronduit wijs.

Verder snap ik de associatie op zich wel. Beide merken profileren zich stevig in de Extreme Sports-markt en ik vind dat Stromer (of speed pedelecs in het algemeen) daar vooralsnog best wel een beetje bij horen, zeker sinds we in NL verplicht worden om de rijbaan op te gaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wiebe schreef: 15 jul 2018, 23:00 De producten Red Bull en Monster
Even lekker als Irn Bru.
ook niet te zuipen dus... Hoewel ik bij de stier en het monster al onpasselijk wordt van de geur...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Ik ben altijd met een grote boog om die stuiterdrankjes gelopen en mijn puberdochter geeft er gelukkig ook niks om (YEAH), zij drinkt liever een glaasje Prosecco of Chardonnay. Gaat ook mee op restaurant en doet dan een bob-arrangement ... ofwel trotse papa :ba
Plaats reactie