3 gebroken ribben

Gebruikersavatar
Faffi
Pro
Pro
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 dec 2017, 19:44
Locatie: Kapelle op den Bos

Vertrek ik bij de dealer waar mijn voorvork van mijn ST1x die kraakte onder garantie werd vervangen naar huis en omdat er ergens onderweg naar huis een brug onderbroken is door werken (in Boom) en ik voor de schoolkinderen aan het veerpont wil zijn neem ik de kortste weg langs de A12 (Boomse steenweg)
De boomse steenweg is een drukke straat met fietspad met 4 tweevaksbanen middenste 90km/u buitenste 50 of 70km/u en heel veel grote winkels etc met grote parkings
Ik rij aan +/- 35km/u altijd goed oplettend naar auto's die op of af de parkings rijden dat er plots toch een auto schuins in de rijrichting van de parking komt gereden deze kwam van achter een groot reclame bord van de winkel zelf en daarvoor staat een haag dus kon nooit die auto zien aankomen tot het te laat was
wanneer ik de auto zag wist ik dat dit raak ging zijn heb de auto aan de voorvleugel geraakt stuur in min middenrif rechts ik stond nog recht na de crash
het koppel dat in de wagen zat hebben mijn goed geholpen en me op de grond gelegd en Ziekenwagen en Politie gebeld
het eerste wat ik gedaan heb toen ik op de grond lag is mijn vrouw bellen want ik dacht beter ik die bel dan de politie of het ziekenhuis

wat heb ik eraan overgehouden
3 gebroken ribben een gapende wonde in mijn rechter arm 9 hechtingen en zware bloeduitstortingen en veel pijn
De toestand van mijn fiets zelf weet ik nog niet die is eerst meegenomen door de Politie en dan door safebike assistance naar de dealer gebracht
Politie is langs geweest in't ziekenhuis voor een ademtest en ik krijg nog een uitnodiging om een verklaring te gaan afleggen
En ook moet ik vandaag mijn jaarlijks dance festival missen "Legacy Festival" :cry:

Moraal vermijd zoveel mogelijk drukke banen met veel parkings ik kon dit ongeval niet vermeiden omdat ik de auto pas kon zien wanneer het te laat was
Ik rij altijd heel Defensief dus beter voorkomen dan genezen ik rij nooit meer langs de A12
Laatst gewijzigd door Faffi op 16 jun 2018, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Klaas
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 mar 2018, 16:24
Locatie: Flevoland
Merk SP: Stomer St3 Pinion LE

Wauw, heavy verhaal hoor. Ik wens je een snel herstel toe. Hou je haaks.
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Beterschap Klaas!
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Veel beterschap
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
robinpothof30

Beterschap Patrick! Sterkte met je herstel!
Golvas

Spoedig herstel gewenst !
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Wat een nare gebeurtenis. Heel veel beterschap gewenst voor jou!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Gebruikersavatar
Alex.slaets
Expert
Expert
Berichten: 237
Lid geworden op: 18 jun 2017, 18:01
Locatie: B-2800 Mechelen

Niet lachen , niet niezen!
Beterschap maat !
ST2 983WH 2x25km woon-werk
mhoutman

Sterkte en snel weer op de been (fiets) :ay
Lomito

Auw... sterkte en beterschap Faffie!
Plaats reactie