Het Stromer Forum heeft een nieuwe interim-Moderator

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Omdat ik in juni kort op vakantie ga, heb ik Zebbernaut gevraagd of hij de interim-moderator wil worden van het Stromer Forum. En Zebbernaut zei ja. :ay

Gelukkig heeft deze fijne Stromer community geen scheidsrechters nodig, en ik heb er op basis van hoe ik Zebbernaut ken sowieso alle vertrouwen in hij zich uitstekend gaat redden. Wees een beetje lief voor hem :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Ik heb Zeb al een berichtje gestuurd om hem te feliciteren met zijn nieuwe taak op ons forum. :cool2: :cool2:
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Proficiat :ay
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Lomito

En Sylvia uiteraard een fijne vakantie!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dankjewel :)

Ik ben pas in juni weg. In de tussentijd kan Zebbernaut mooi even rustig rondkijken en op alle nieuwe knoppen klikken die hij nu ineens tot zijn beschikking heeft.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Hehe, dankje om mij de kans te geven. Uiteraard ben ik zeer blij dat ik even een handje kan helpen om dit geweldige Stromerforum wat ondersteuning te geven.

I will not let you down Sylvia :cool2:
Stromeur schreef: 12 mei 2018, 23:59 op alle nieuwe knoppen klikken die hij nu ineens tot zijn beschikking heeft.
Hmmm wat zou die Ban knop doen :mrgreen: ;)
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Nice, je naam kleurt er helemaal groen van :D
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Fantastisch !

Dit forum wordt mooier en mooier. Bijna zo democratisch dat het pijn begint te doen......
Zonder gekheid:
- Sylvia: prettige vakantie !
- Zebbernaut: maak er wat van !
Je hebt een bijzondere tijd "toegewezen" gekregen om als moderator op te treden: het fietsseizoen is goed van start gegaan, de St5 komt er aan, in België de Zolder-voorbereidingen onderweg, etc......

Stromer ze,
Reinout
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Zebbernaut gefeliciteerd en Sylvia alvast goede vakantie gewenst. Benieuwd of online blijven je lukt :lol:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromend schreef: 13 mei 2018, 09:26 Benieuwd of online blijven je lukt :lol:
Ik heb geen keus. Ik zit straks ergens in de Marokkaanse woestijn op een paard (Arabier hengst), zonder bereik, zonder internet, eigenlijk zonder wat dan ook en het enige oplaadpunt voor apparaten (sowieso het enige stroompunt) is de sigarettenaansteker in de truck waar de bagage mee wordt vervoerd. Die vrachtwagen zie ik alleen 's avonds in het volgende kamp en dan wil iedereen die aansluiting gebruiken om zijn spullen op de laden. Waarbij de gids vanzelfsprekend voorrang heeft, want zijn telefoon moet altijd opgeladen zijn i.v.m. de veiligheid.

Ik heb daarom een vrij dikke power bank bij me, voor drie apparaten die moeten worden opgeladen: smartphone, Garmin horloge en GoPro, maar het wordt best krap allemaal. Qua internet: eerlijk is eerlijk: even helemaal opgaan in een totaal andere wereld zonder internet, whatsapp en weet ik wat allemaal vind ik wel prettig.

Kortom: ik ben ontzettend blij dat Zebbernaut op ons forum wil passen. Ik heb er echt alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen, dus dankzij hem kan ik fijn met een gerust hart op vakantie. :)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie