Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hoi Claudie en Paul,

Welkom op het forum. Indrukwekkend wagenpark staat er bij jullie, erg fraai!

Ook ik heb begin 2017 een Stromer gekocht om mij te helpen bij de revalidatie na een stevig ongeval. Ik heb 6mnd in een rolstoel gezeten. Inmiddels ben ik 1,5 jaar verder en het lopen gaat nog steeds vooruit. (Als je het niet weet, is niet eens meer te zien dat ik wat mank loop.) Ik snap dus wel (een beetje) waar je vandaan komt. Ik wens je een succesvolle operatie toe, en een zeer voorspoedige revalidatie. Die Stromer in het vooruitzicht gaat je zeker helpen!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Clapaclan
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2018, 19:39
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST 3 en ST 7
Km-stand: 5500

Hallo Stromer,

Ontzettend bedankt voor de warme ontvangst.

Groetjes van De Clapaclan. :ay
STROMER ST3 COOL WHITE L, BQ983Wh, KINEKT
STROMER ST7 GOLD, KINEKT
Unit 1 FARO ST smart helmet
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Inderdaad welkom! Paul wordt dan gelijk ons eerste forumlid die al onder het mes moet vóór hij zijn Stromer heeft :lol:
Niet helemaal, ik had mijn Stromer afgelopen week ook moeten hebben, maar door een operatie aan mijn knie heb ik Dikkenberg gebeld en gezegd dat ik de fiets pas eind februari wil hebben.
Zoals gewoonlijk maakten ze daar geen enkel probleem van en wordt het door hen prima geregeld.
Ik kreeg vandaag een brief binnen dat ik op 7 januari geopereerd word.
Het is natuurlijk niet leuk maar wel noodzakelijk.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ah ja, was ik even vergeten. Dan wordt het de vraag wie eerst over het mes moet om te bepalen wie deze primeur krijgt :ai
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
November
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2018, 05:29

Dag allemaal, hier een berichtje uit het verre België. Eerst en vooral even zeggen dat ik heel blij ben met het bestaan van dit forum, waarvoor dank Sylvia!
Ik gebruik mijn fiets vooral om te gaan werken, de afstand is enkel 13km wat niet zo ver is. Daarom ben ik ook lang voorstander geweest van het voort bewegen op eigen spierkracht. Maar na zo velen malen voorbij gezoefd te worden door de stromers en wetende dat het bedrijf waar ik werk 7km verder weg van mijn thuis gaat verhuizen ben ik toch geplooid en heb ik mij een tweedehands ST1x van 2017 aangeschaft. Echt een mooie fiets vind ik. Ik heb wel gemerkt dat hij dringend aan een onderhoudsbeurt toe is. Dit ga ik zelf doen daar ik hier wel wat ervaring in heb. Ik heb alles grondig gecheckt en heb geconstateerd dat ketting, cassette, derailleurwieltjes, trapaslagers en het voorste kettingblad moet vervangen worden. Weet er iemand waar ik dit best online kan bestellen? Het voorste blad heeft 52T, ik kan het nergens vinden. Kan er ook iemand de juiste gegevens geven van de trapaslagers? Zodat ik zeker het juiste bestel. Alvast bedankt voor de info.

Groetjes november.
Jasper
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2018, 08:50

Hallo,

Vanaf vrijdag ben ik ook eigenaar van een Stromer: De ST1X 2018. Ik rij nu van Nunspeet - Apeldoorn, 's zomers wel op de racefiets maar wil zoveel mogelijk gaan stromeren. Diverse Pedelecs geprobeerd, naast de Stromer 2 verschillende R&M's (charger & supercharger). Mooie fietsen, comfortabel maar ik moest toch aardig bijtrappen om hoge snelheden te halen.

Vorige week de Stromer geprobeerd, en dit was toch wel een verschil qua kracht en snelheid. De Stromer voelt natuurlijker qua ondersteuning in vergelijking tot de R&M. Dus na wikken en wegen de knoop doorgehakt.

De route is erg geschikt voor de pedelec; weinig bebouwde kom en voornamelijk platteland/bos 60km/u wegen. Enkele reis: 27 km.
Ik ben benieuwd hoe het Stromeren in de praktijk gaat bevallen.
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Jasper schreef: 20 nov 2018, 12:12 Hallo,

Vanaf vrijdag ben ik ook eigenaar van een Stromer: De ST1X 2018. Ik rij nu van Nunspeet - Apeldoorn, 's zomers wel op de racefiets maar wil zoveel mogelijk gaan stromeren.

De route is erg geschikt voor de pedelec; weinig bebouwde kom en voornamelijk platteland/bos 60km/u wegen. Enkele reis: 27 km.
Ik ben benieuwd hoe het Stromeren in de praktijk gaat bevallen.
Gefeliciteerd met je aanschaf. Je hebt een woonwerkroute om jaloers op te zijn! Veel veilige km’s gewenst! :ay
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Gefeliciteerd met je genomen beslissing, Jasper.
Fietsplezier zal je ervast mee beleven, veel veilige km's toegewenst!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Lomito

Wie wordt lid 1500 ??? :hy:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

gostavme95 :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie