Kerstmarktrit Valkenburg 15 december

Plaats reactie
Lomito

Aangezien mijn meiden graag naar de kerstmarkten in Valkenburg willen EN IK ABSOLUUT NIET maar toch zin heb in een leuke dag uit neem ik dus gewoon mijn ST5 mee. Duiken zij in de kerstige mergelgrotten terwijl ik lekker door het Limburgse landschap zweef op de Stromer. Brouwerijtje bezoeken en dan 's avonds lekker happen/sappen in de omgeving van Valkenburg/Maastricht.

Datum: zaterdag 16 december

Uiteraard is iedereen van harte welkom om aan te sluiten, al dan niet met partner...
.
kerstmarkt-gemeentegrot-valkenburg.jpg
kerstmarkt-gemeentegrot-valkenburg.jpg (86.37 KiB) 2828 keer bekeken
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Mooi ritje Sibbe, Ingber, Gulpen, langs La Rocca naar Landsrade, Heijenrad, Epen, omhoog over de Camerig, afdalen en na kasteel Vaalsbroek rechts omhoog Pas van Wolfshaag, afdalen Belgie in, linksaf naar achterkant 3Landenpunt, omhoog en afdalen naar Vaals en dan valsplat naar beneden N278 afrijden tot N595 naar Valkenburg. Denk dat de accu dan wel richting 5% zal gaan :mrgreen:
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Aanrader amstelgold lus 3
https://strava.app.link/f2WcMuDsVR
Hebben m alleen ietsjes afgesneden... wilden nl wel weer terug kunnen komen bij ons Landal huisje.
Wellicht herken je die ouwe knakker Lomito 😜
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Lomito

Calimero schreef: 17 nov 2018, 20:24 Wellicht herken je die ouwe knakker Lomito 😜
Freek moest een stukje lopen op de helling zie ik... :bj
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Lomito schreef: 17 nov 2018, 20:44
Calimero schreef: 17 nov 2018, 20:24 Wellicht herken je die ouwe knakker Lomito 😜
Freek moest een stukje lopen op de helling zie ik... :bj
klopt...keutenberg! Max 22% echter had hij opeens geen ondersteuning meer... waarschijnlijk met zn handschoenen van standje 3->2->1 en toen per ongeluk naar geen ondersteuning. Had hij alleen niet in de gaten haha... #nognietzoveelstromerervaring 😱😱
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Lomito

Daniel1975 schreef: 17 nov 2018, 19:40 Mooi ritje Sibbe, Ingber, Gulpen, langs La Rocca naar Landsrade, Heijenrad, Epen, omhoog over de Camerig, afdalen en na kasteel Vaalsbroek rechts omhoog Pas van Wolfshaag, afdalen Belgie in, linksaf naar achterkant 3Landenpunt, omhoog en afdalen naar Vaals en dan valsplat naar beneden N278 afrijden tot N595 naar Valkenburg. Denk dat de accu dan wel richting 5% zal gaan :mrgreen:
Bedankt voor de routetip... enkele delen van die route ga ik zeker nemen. Ik zat te denken aan een route via Sibbe, Gulpen, Epen maar dan via Kuttingen naar Sippenaken (B) om daar neer te strijken bij Auberge Le Barbeau voor de lunch (18km)... :az
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ook leuk!!
Na de lunch via Gemmenich terugdraaien, Pas van Wolfhaag en over de Camerig terug. Vergezichten als je naar Epen terug draait zijn prachtig.
Plaats reactie