Stromer ST3 Deep Black: foto's

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 14 nov 2018, 16:08 Waar de ST3 in excelleert is het schakelen. Niet dat de Di2 overtroffen wordt maar voor een manuele schakeling heb ik nog niet eerder zo'n fijn systeem meegemaakt: de schakelgangen zijn heerlijk kort/sportief en met een duidelijk voelbare en hoorbare klik. En de derailleur reageert net zo snel en precies als de stuurbediening.
Precies! Dat was mij dus ook positief opgevallen aan mijn ST3 LE test. Het schakelen gaat als een tierelier, terwijl we met z'n alleen een beetje leken te balen van die Microshift shifters, maar daar is dus helemaal niks mis mee. (Al helemaal niet als die ervaring gedeeld wordt door twee mensen die allebei vreselijk verwend zijn met een Di2-systeem op hun eigen Stromer.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Barry schreef: 14 nov 2018, 13:36 Ik begreep zojuist van Dikkenberg dat dit exemplaar al in Duitsland van de band is komen rollen. Dit is bedoeld als een testfiets waar Dikkenberg en nog een paar FM’s over beschikken en komende tijd gaan testen. Echt hele verstandige aanpak van Stromer :ay

Vanaf volgende maand gaat productie in Duitsland echt van start. Ze starten eerst met de ST3, de anderen volgen later. Er zijn de nodige mensen in Duitsland extra aangenomen speciaal voor de stromers.. goed nieuws dus :ay
Laat ons hopen dat de test stromers het goed door staan zonder al teveel problemen.

Duimen :ay dat het nog kan voor levering in januari :D
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Afbeelding

Het opzet van de kabelmontage ontgaat me toch ... Die remhendels op de ST5 hebben zin omdat de kabels dan volledig verborgen kunnen worden, maar hier hangen die kabels dus toch nog altijd in 't zicht.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Klopt, maar gaan wel zo fraai mogelijk het frame in. Anders is toch pas de ingang in de balhoofdbuis of de schuine onderbuis.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het zijn twee forse kabelbomen. Je ziet dat er een stuur a-la de ST5 voor nodig is om dat allemaal weg te krijgen (en dan zijn er weer mensen die dat meteen lomp noemen). Toch zie ik opnieuw een enorme vooruitgang bij de ST3 cockpit als je dat vergelijkt met die van mijn Es.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Vind ik mooi , toch mooie vooruitgang ten opzichte van vorige versies.
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Stuur van de 5 vind ik wel mooi en sportiever, maar het deel waarop je de remhendel en shifter kunt verstellen is te klein.
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Hopelijke dat de uitlevering na jouw operatie lekker vlot gaat. In ieder geval veel succes ermee. Wellicht heb je dan tijd om bij DB een kopje koffie te doen? Dan kan het vooruit genieten met een echt voorbeeld
Uiteraard kom ik na mijn operatie naar DB om iets te drinken en me vergapen aan de mooie Stromers bij hun in de zaak.
Er is al afgesproken dat ze me op tijd een volgende Stromer gaan leveren zodat ik na de operatie ASAP mijn kilometers kan gaan trappen.
Jij iig veel plezier met jouw Stromer, weet je al wanneer die ongeveer geleverd wordt?
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Clapaclan
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2018, 19:39
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST 3 en ST 7
Km-stand: 5500

Beste Stromerleden,

Vanmiddag een bezoek gebracht aan Dikkenberg in Herveld.
Ik ben zelden zo gastvrij ontvangen en had direct een thuis/clubhuisgevoel.
Ik mocht proefrijden op de ST3 en werd direct het dorp uit gelanceerd.
Wat een superfiets en eigenlijk direct verkocht.
Na een ontzettend goede uitleg en eerlijk advies was er al snel uit,
een witte ST3 met 1000w accu en verende zadelpen.

Tot groot plezier kwam de overbuurman met zijn ST5 binnen en ik herkende hem
van de filmpjes op YouTube (Panlomito).
Meerdere malen "fiets" ik met hem mee op mijn Ipad en heb daar inmiddels een hoop van geleerd.

Naast een fantastische fiets bracht het mij in contact met een club van "gelijkgestemden".

Kreeg een ontzettend mooi voorstel en heb daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Ik mocht deze prachtige ST3 mee naar huis nemen en nu (20.00 uur) is mijn vrouw er mee vandoor.
Ook zij gebruikt de huidige (TREK)pedelec regelmatig voor woon/werkverkeer.
Maar dit Stromerkanon is van een hele andere categorie.

Nogmaals mijn complimenten voor de enorme warme ontvangst en uitstekende uitleg.
Tot morgen dan kom ik de ST# weer terugbrengen.

Groetjes van een nieuw Stromerfamilielid.
Paul
Laatst gewijzigd door Clapaclan op 15 nov 2018, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
STROMER ST3 COOL WHITE L, BQ983Wh, KINEKT
STROMER ST7 GOLD, KINEKT
Unit 1 FARO ST smart helmet
Golvas

Patrick63 schreef: 14 nov 2018, 21:05 mooie vooruitgang ten opzichte van vorige versies.
Inderdaad een mooie vooruitgang, maar we spreken mekaar nog wanneer je je balhoofd gaat vervangen ... :mrgreen:
Plaats reactie