ST3 LE Foto's

Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

jjj schreef: 11 okt 2018, 20:52
Stromer9000 schreef: 11 okt 2018, 18:20Deel 5
.... Ongeduldig aan het wachten op de ST3 LE :bh: ...
Mooie fiets, nog mooiere foto’s maar een fout onderschrift ;p
Idd! Ga ik direct eens updaten se! ;)
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
harmroest
Expert
Expert
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 mar 2018, 06:17
Locatie: Eemnes

Super mooie fiets! Alleen die koplamp :bn: pfff als of er een aftermarket lamp op is geplaatst. :?
🇳🇱 Stromer ST2 20inch model 2017 April 2019 13000+Km 🔋 Li-ion ±1kWh 🚲
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Daniel1975 schreef: 11 okt 2018, 20:55 Mooie fotos! Maakt het wachten nog vervelender :bu:
Die voorvork-reflectoren moeten er wel af hoor, doet echt enorm afbreuk aan het geheel.

Zie ook hier weer auto ventiel zitten. Bij de ST5 heeft Stromer wel gekozen voor frans ventiel; vele malen praktischer.
Wat is er dan zo praktisch aan het frans ventiel???ik vind net het autoventiel praktischer.
Ik luister en ben bereid wat bij te leren,laat maar horen hoe en wat. :ay
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik vind frans ventiel veel fijner omdat vrijwel alle wat duurdere fietsen (race & atb) uitgerust zijn met frans ventiel.
De meeste kleine meeneem-fietspompjes of CO2 patroonhouders zijn geschikt voor frans ventiel. Ik denk dan ook dat de meeste sportfietsers vooral zijn ingericht qua materialen (pomp, reserve banden, etc) op frans.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Verloopje auto naar Frans mee in je reparatiesetje (kost een euro) en klaar ben je weer :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Of bij de winterbandenwissel direct andere binnenbandjes😉
Velgen stromer nog niet tubeless te maken?
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

idd goed idee om een verloopsetje mee te nemen.Al zal dit dan moeten dienen om de buurman te helpen.Zes van mijn andere fietsen hebben het autoventiel.De andere twee is er eentje met idd frans ventiel,en een andere met hollands ventiel(wat ik helemaal niks vind)
op vakantie heb ik een degelijke fietspomp mee die kan diene voor auto en frans ventiel,die is wel TE groot om mee te nemen op de fiets :aq (straks word ik tegengehouden door de politie voor verboden wapendracht,moest ik deze op de rug hangen als een zwaard) :mrgreen:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Zippybikky schreef: 13 okt 2018, 17:04 Of bij de winterbandenwissel direct andere binnenbandjes😉
Velgen stromer nog niet tubeless te maken?
Tubeless stond ook al op mijn lijstje ja. Als ik de fiets heb ga ik het wel proberen. Tot op heden is het met elke atb band gelukt, dus hoop dat hier ook gaat lukken. Juiste tape in velgbed en voldoende latex is meestal genoeg.
Zal het project tzt zeker hier delen.
Plaats reactie