ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Gefeli!

Een rugtas wil je echt niet, een tas aan het rek is veel fijner fietsen. Dat vond ik altijd ook een van de nadelen van het w-w verkeer met de racefiets, altijd die zware tas op de rug.
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Proficiat met je aankoop , veel rijplezier :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Wel fijn als je niet zo lang hoeft te wachten.
Geniet van de kilometers die je op de Stromer zult gaan wegtikken.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

mrstrom schreef: 13 nov 2018, 11:16 Nou ik mag hier nu ook aanschuiven. Van morgen een ST3 LE besteld. Met beetje mazzel is hij deze week of volgende week op kenteken en verzekerd.
Optioneel heb ik er een body float bij gedaan.
Verder wil ik nog kijken naar iets simpels als richtingaanwijzer.
Daarnaast denk ik nog aan de Brooks Norfolk zijtas. Maar dat is een twijfel, ik vind tassen en zelfs het rekje al niet zo mooi. Dus misschien wordt het toch een rugtas.

Foto's volgen....
Proficiat! Wat denk je van deze optie als richtingaanwijzer?
https://www.blinkers.bike
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
mrstrom

Stromer9000 schreef: 13 nov 2018, 17:46
Proficiat! Wat denk je van deze optie als richtingaanwijzer?
https://www.blinkers.bike
Ja die had ik al gezien net als de blinkergrip.
Deze vind ik wel erg in het midden zitten, weet niet of het dan duidelijk is voor de automobilisten.

De optie van knipperlicht aan einde van je stuur vind ik wel funcioneler en van beide kanten te zien. Maar de spiegel klemt zich al in je stuur, dus 1 kant werkt dan al niet...

Misschien toch iets maken van arduino ofzo.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb die Blinkers een tijdje terug bij mijn dealer gefotografeerd en gefilmd. Persoonlijk vind ik ze helemaal zo gek nog niet. Alleen de vormgeving is niet helemaal mijn smaak:

viewtopic.php?f=9&t=542&p=9660&hilit=blinkers#p9619
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Bwek,wat een lelijk gedrocht,komt zeker nooit op mijn fiets,zichtbaarheid zal wel ok zijn,al ware het maar dat de anderen kijken wat voor lelijk ding je op je fiets hebt geschroefd.Mijn mening :mrgreen: respect voor anderen die dit misschien wel het van het zullen vinden.
Winglights zijn dan een sublieler oplossing,enkel nog een geschikte spiegel vinden omdat het stuureind bezet wordt door de winglight. ;)
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Pak je een Ergotec M88 oof M99 spiegel, die gaat om je stuur ipv in het uiteinde. Ik heb zelf de M88, prima ding.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ernie
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 mei 2018, 09:29
Locatie: Leuven

Mijn ST3 LE XL is ook binnen, heb gisteren al even gekeken. Ook heb ik de banden van de ST3 en ST5 gevoeld, de ST5 lijkt een wat zachter rubber te hebben.

Nu heb ik alleen op een ST2 L proef gereden maar ik mag nog een ritje op een ST3 maken als het test model beschikbaar is. Prachtige fiets, nu maar eens gaan kijken welke kleding ik nog nodig heb om de tocht door het winterweer aangenaam te laten zijn. Ik zie veel berichten in het forum dat wordt dus huiswerk!
ST3 LE XL, Bodyfloat, Spurcycle Black
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Veel rijplezier alvast :cool2:
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Plaats reactie