ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Ja verveldend dat wachten
Mbt Drechtsteden
Ik ga wel iedere dag van Voorne-putten naar Zwijndrecht. Dus wie weet kunnen we Nasr elkaar zwaaien op onze S3’s😉
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gebruikersavatar
DVLdriver
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 sep 2018, 12:23

Doorgezet en de ST3 LE bevestigd! Walem-Leuven here I come! :dwarf:
2800 Mechelen - Belgie
ST3 Launch Edition ✖️ Ortlieb Back Roller Free Black ✖️ Cratoni Commuter Black ✖️Spurcycle Black & Abus Bordo Granit X-Plus 6500 110
Trek Emonda SL6 Red ✖️ FFWD F6R Black Edition
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Wat zijn de levertijden momenteel?
Gebruikersavatar
DVLdriver
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 sep 2018, 12:23

Eind september
2800 Mechelen - Belgie
ST3 Launch Edition ✖️ Ortlieb Back Roller Free Black ✖️ Cratoni Commuter Black ✖️Spurcycle Black & Abus Bordo Granit X-Plus 6500 110
Trek Emonda SL6 Red ✖️ FFWD F6R Black Edition
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Beste Forumlezers,
hier is vandaag ook de kogel door de aankoopkerk gegaan.
ST3 zwart sport, L uitvoering.
Gebogen rizer stuur.
Brooks C17 zwart zadel.
Voorste spatbord beschermer, nog afwachten of ik dit wel zou willen.
Slot ABUS zwenk 611/90 Bordo combo cijfer.
Ortilieb bagagedrager tas trunk bag F8420 Zwart.
Racktime snap it adapter (Stromer drager).

Verder nog te bepalen:
Goedgekeurde fietshelm. (Er komen nog meer goedgekeurde helmen op de markt.)
Banden reperatieset + binnenband waarbij je het wiel niet hoeft uit te nemen.
Iphone houder, liefst eentje dat naast de centrale stuurpen zit en waarbij ik mijn smartphone niet uit z'n beschermhoes dien te halen(navigatie). (Vind het niet zo veilig als er zo'n beugel op de centrale stuurpen zit, nogal fors, metaal en als je erover heen schiet bij 'n noodstop of ongeval, zit je er met je lichaam bovenop.)
Wat levertijd betrof: geen datum te prikken, maar ik zit in de pre-order van de dealer.

En nu wachten in de wachtkamer, totdat de deur van de dealer open gaat! :mrgreen:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Alles in overweging genomen heb ik getwijfeld tussen de ST2, ST3 en de ST3LE.
Ik ben naar een dealer gegaan om daar te testrijden met de ST3 om eens te voelen hoe de 27,5" wielen met de Pirellibanden fietsen.
Het ligt inderdaad als een huis op de weg, het verschil tussen de 26"wielen met de wat smallere banden was voor mij al een reden om voor de ST3 te gaan.
Dan ging het om een keuze te maken tussen de ST3LE en de ST3.
En uiteindelijk gekozen voor de ST3, deze fiets heeft dan niet de handvatten, het zadel, de grotere accu, de groene kleur en het plaatje, maar wel in mooi zwart.
De kleur waar iedereen het over heeft heb ik niet gezien, maar het zadel en de handvatten waren voor mij geen pluspunten.
Alleen de grotere accu was interessant voor mij, die heb ik in de ST3 ook laten plaatsen en deze fiets zou ik begin november 2018 kunnen afhalen.
Intussen heeft de FM voor mij een leenfiets geregeld om de wachttijd te kunnen overbruggen.
Dat is een ST2 MY2018, dus zeker geen straf om mee te rijden.
Nu alleen op zoek naar een goede fietsendrager waarmee ik de fiets een stuk richting het werk kan verplaatsen,
maar daar heb ik een draadje over opgestart bij "accessoires en gadgets" "fietsendrager".
Dus nog anderhalve maand wachten en dan kan het fietsen op de ST3 beginnen...
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Hoe ver moet je dan rijden, dat je aangeeft dat je een stuk van de afstand wilt afleggen met de wagen,
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Ik wist wel dat die vraag zou komen.
Enkele reis is ongeveer 55 km.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

55 km is echt goed haalbaar hoor als woonwerkverkeer (ik doe nu dagelijks 54 km enkele rit in +- 1h25 min). Ik heb enkele maanden geleden overwogen om van werkgever te veranderen, met een ww-afstand van 75 km. Ik heb toen ook bekeken om een stuk met de auto te doen en de fiets achterop, maar de fiets op het rek zetten, het parkeren, de fiets van het rek halen,....
Ik denk niet dat je veel tijd gaat winnen.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Nee, dat klopt v.w.b. de tijdswinst.
Het gaat mij er om dat ik nu ongeveer 18 km rijd en daarvoor 30 minuten uittrek.
Dat wil ik nog uitbreiden naar 2 dorpjes eerder zodat het enkele reis tegen de 30 km ligt.'
Ik moet de ene keer om 5:00 beginnen en als ik dan op tijd op het werk moet zijn zou ik om 2:45 op moeten staan, dat vind ik te vroeg.
In het andere uiterste geval moet ik tot 1:30 werken en ben dan om 3:15 thuis...
Afgelopen week hebben ze foto's van mijn knie gemaakt en geconstateerd dat in mijn linkerknie een ernstige vorm van artrose zit.
Voor mij is beweging dus belangrijk, maar het moet wel verantwoord blijven...
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Plaats reactie