St3 afmetingen

Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

bedankt voor het positief meedenken,maar bevestigen is nu niet het probleem.
Heb een ideetje in mijn hoofd om iets(na) te maken met persoonlijke touch om een fiets degelijk te bevestigen om over de belgische te hobbelen zonder schade aan de fiets.
Heb nu reeds iets om mijn fietsen vast te maken in de bus,en dit zou een variant moeten worden hierop.
verlies hierbij amper 1 cm in de hoogte.
ST3 cool White
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Iemand???...........die zijn fiets even wil opmeten???Hoogte van een ST5 is ook goed,want deze staat ook op 27,5 velgen.
ST3 cool White
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

:o Krijg géén reactie op mijn vraag???heeft hier dan niemand een fiets??
Of misschien heeft niemand een meter liggen :mrgreen:
dus nog een keertje,WIL iemand a.u.b eens van of de grond gemeten de totale hoogte laten weten van een ST3LE of een ST5.
FM heeft géén van beide staan waarop ik zou kunnen afmeten vandaar dat ik reken op jullie goodwill die hopelijk wel al een fiets hebben.
Bedankt
ST3 cool White
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Als er hier niemand antwoord kan je misschien eens proberen een PB te sturen naar iemand die in de wachtruimte al gemeld heeft dat ze hun LE ontvangen hebben?
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Lotte schreef: 19 okt 2018, 04:40 :o Krijg géén reactie op mijn vraag???heeft hier dan niemand een fiets??
Of misschien heeft niemand een meter liggen :mrgreen:
dus nog een keertje,WIL iemand a.u.b eens van of de grond gemeten de totale hoogte laten weten van een ST3LE of een ST5.
FM heeft géén van beide staan waarop ik zou kunnen afmeten vandaar dat ik reken op jullie goodwill die hopelijk wel al een fiets hebben.
Bedankt
Sorry; mijn St5 staat bij de dealer (Total loss na mijn poging tot koprol :oops: ) dus hoe graag ik je ook wil helpen het lukt even niet...
netvista
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:54

Lotte schreef: 19 okt 2018, 04:40 :o Krijg géén reactie op mijn vraag???heeft hier dan niemand een fiets??
Of misschien heeft niemand een meter liggen :mrgreen:
dus nog een keertje,WIL iemand a.u.b eens van of de grond gemeten de totale hoogte laten weten van een ST3LE of een ST5.
FM heeft géén van beide staan waarop ik zou kunnen afmeten vandaar dat ik reken op jullie goodwill die hopelijk wel al een fiets hebben.
Bedankt
De hoogte vanaf de grond tot hoogste punt stuur is bij mij 107 cm. ST3 LE XL.
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

bedankt netvista,hier kan ik wat mee. nu enkel nog uitzoeken hoe veel verschil er in hoogte zou zijn tussen een XL en L model :ay
ST3 cool White
Plaats reactie