Doe mij er maar één...

Lomito

Normaal 2 werkdagen, "wat langer" zou ik zeggen 5 werkdagen en dat is met 2,5x langer al fors, maar 2 weken???
Ik begrijp dat er iets meer papierwerk aan vastzit want je hebt met de eigenaar te maken én de gebruiker in plaats van 1 rechtspersoon. Daar staat dan weer tegenover dat je de fiets zo goed als gratis fietst... dan mag dat best wel een weekje langer duren... :lol:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Lomito schreef: 14 jul 2018, 14:52 Daar staat dan weer tegenover dat je de fiets zo goed als gratis fietst... dan mag dat best wel een weekje langer duren... :lol:
Tut Tut. Mensen met zo'n leasefiets krijgen zo goed als altijd ook nog fietsvergoeding van hun werkgever, die worden betaald om te fietsen, 0,23 EUR/km. Netto.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Polle
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 dec 2017, 00:45

Nu vrijdag 26 - 7 of de maandag zou mijn ST5 bij de dealer arriveren
Ben benieuwd
Lomito

Zo links en rechts worden er nog heel wat ST5-en verkocht merk ik. Ook bij mijn dealer zijn de eerste bestellingen geplaatst. Blijkbaar heeft men even de kat uit de boom gekeken... graag gedaan hoor! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik denk dat je gelijk hebt. Zeker het feit dat Stromer de gemelde issues snel oppikt zal het vertrouwen in de ST5 hebben doen groeien. (Los van dat-ie rijdt als een TREIN natuurlijk.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 26 jul 2018, 16:45 (Los van dat-ie rijdt als een TREIN natuurlijk.)
Oh? Ik had niet de indruk dat je met de ST5 steevast 5 minuten vertraging hebt :bn:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Blijkbaar toch erg moeilijk leverbaar bij kleine Belgische dealers. Ik heb helaas eind september als vonnis gekregen maar de dealer is nu wel op mijn vraag aan het rondbellen om eventueel elders bij een andere dealer een st5 over te kopen.
Gebruikersavatar
Strömie
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 mei 2018, 12:41

Er worden 50 ST5 fietsen per week gebouwd, waarvan er schijnbaar 4 per week voor NL zijn. Dan is er niet veel te verdelen. Ik heb ongelooflijk mazzel gehad met 8 weken wachten. Mijn fiets stond al vanaf onthulling in pre-order.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Strömie, mijne was dus ook een voorbestelling in belgie, om een of andere reden toch achtergesteld volgens mij. Heb jij een 22inch?
Plaats reactie