Doe mij er maar één...

Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Lomito schreef: 22 mei 2018, 15:01 ...dat worden dus 2 lange weken denk ik.. :lol:

14 nog langere dagen, meer dan 300 zenuwslopende uren, in dergelijke mindset heb ik opeens minder slaap nodig...
Ik ben aan vakantie toe... of doe me een ST5. :bj
Denk even aan die forumgenoot die al twee weken zonder een Stromer zit en al maanden in ellende het zal je beter vergaan :lol:
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Nu maar hopen dat binnen afzienbare tijd de St6 of 7 ofzo uitkomt.
Dan kan ik misschien voor een zachte prijs de St5 van Lomito overnemen :D
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Lomito

Zebbernaut schreef: 22 mei 2018, 19:27 Denk even aan die forumgenoot die al twee weken zonder een Stromer zit en al maanden in ellende het zal je beter vergaan :lol:
Je bedoelt die forumgenoot die alle vertrouwen heeft dat zijn fiets ooit storingvrij zal zijn terwijl de fiets nog vrijwel geen dag zonder storingen gereden heeft en die mede daardoor nog steeds niet op zijn ST2 kan rijden?
Wiebe schreef: 22 mei 2018, 20:34 Nu maar hopen dat binnen afzienbare tijd de ST6 of 7 of zo uitkomt.
Dan kan ik misschien voor een zachte prijs de ST5 van Lomito overnemen :D
Waarschijnlijker gaat Stromer zich nu eerst inzetten op de ontwikkeling van een nieuw instapmodel, de ST3... Tegen de tijd dat ze een nieuw topmodel gaan ontwikkelen zal de prijs van mijn ST5-2B best wel zacht zijn inderdaad.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Lomito schreef: 23 mei 2018, 08:16Je bedoelt die forumgenoot die alle vertrouwen heeft dat zijn fiets ooit storingvrij zal zijn terwijl de fiets nog vrijwel geen dag zonder storingen gereden heeft en die mede daardoor nog steeds niet op zijn ST2 kan rijden?
Dat geeft hem extra tijd om te modereren :bj
Waarschijnlijker gaat Stromer zich nu eerst inzetten op de ontwikkeling van een nieuw instapmodel, de ST3... Tegen de tijd dat ze een nieuw topmodel gaan ontwikkelen zal de prijs van mijn ST5-2B best wel zacht zijn inderdaad.
Ik hoorde ergens de naam ST1 vallen (dus een vervanger van de huidige ST1)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Lomito

Tomasj schreef: 23 mei 2018, 19:06 Ik hoorde ergens de naam ST1 vallen (dus een vervanger van de huidige ST1)
De naam is nog niet bekend, wel is bekend dat Stromer nu eerst een nieuw instapmodel gaat maken om aansluiting met de markt niet te verliezen. Met de topmodellen ST2s en ST5 op 9+K is het assortiment wat topzwaar geworden...
mhoutman

Ik ben echt heel benieuwd wanneer Stromer de eerste batch ST5’s gaat uitleveren.

EU weliswaar voor US (zie FB bericht) maar het zou zo maar pas vanaf eind juni kunnen zijn…. :ai
Lomito

Mijn fiets staat volgende week gepland voor transport. Dan nog 1-2 dagen voor kenteken en afleveren. Om de jongens extra te motiveren heb ik vandaag een koudwatertap bij ze geïnstalleerd naast de koffiecorner. Ik heb nog even gepeild voor een biertap maar dat werd em niet. :heat:
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Mijn dealer zei me recent dat de ST5 einde mei voorzien is om op transport te zetten. Dat is dus nu, deze week.
Zou dus kunnen dat ik volgende week op,een ST5 rij. :hy: :az
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Lomito

Spannend... wie plaats als eerste een foto van zijn ST5 mét kenteken (blurren) in deze topic??? De winnaar krijgt van mij een originele Lomito-acculaderhouder!
Mikali
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 mei 2018, 22:10

Pfff ik word helemaal gek
ST2 vs ST2S vs ST5 :ck:
En probleem is dat hoe meer ik lees, hoe "aanvaardbaarder" ik bijna 10 ton voor een fiets vind ;p
Plaats reactie