Geen idee hoe oud je fiets is en hoeveel kms ie ondertussen op de teller heeft staan ?
Zou het kunnen dat hij met deze schade werd afgeleverd ?
Lakschade op liggende achterbrug
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
Bij een ST5 zou dit nu volgens mij nog geen "normaal" slijtage patroon kunnen zijn. Zelfs niet met 2500 km per maand...
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22960
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Klopt het dat ik op de eerste twee foto's horizontale krassen aan de zijkant van de linker liggende achterbrug zie?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Die witte plekjes middenin de schade-gebieden zou ik trouwens verklaren als zijnde impact-schade.
-
- Expert
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49
We gaan er niet achterkomen wat het geweest is denk ik. Lijkt in ieder geval door impact te zijn gekomen en niet door haartjes oid, dat zou een ander beeld geven.
Nu lijkt het of er iets een stukje meegedraaid heeft en er na impact met je achterbrug vanaf gevallen is. Wellicht een platgereden blikje of zo, zou wel ubertoevallig zijn trouwens als het dan wel langs je spatbord past en niet langs de liggende brug. Geen schade op het andere deel van je achterdriehoek of je spatbord?
Kan Stromer verder niet zo veel aan doen.
Nu lijkt het of er iets een stukje meegedraaid heeft en er na impact met je achterbrug vanaf gevallen is. Wellicht een platgereden blikje of zo, zou wel ubertoevallig zijn trouwens als het dan wel langs je spatbord past en niet langs de liggende brug. Geen schade op het andere deel van je achterdriehoek of je spatbord?
Kan Stromer verder niet zo veel aan doen.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Om vast te stellen dat de band de oorzaak is van de schade zou ik op de lakschade van beide vorken twee stukjes papier tape leggen. Indien de haartjes van de band de oorzaak zijn moet dit nu nog aftekenen op deze tape.