Yes, dat is die van mij. De U dagrijverlichting brand ook niet. Moet wel zeggen dat het fietsen wel een hele verbetering is t.o.v. de 2s. Echt geweldig. Fijn dat de dealers elkaar helpen!
Eerste ervaringen met de Stromer ST5
Laatst gewijzigd door Strömie op 14 jul 2018, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
De ene dealer zal geen eigen voorraad doorverkopen, de andere dealer zal weer wat makkelijker op MP stunten met de prijzen, en zo is er altijd wel wat. Dat laat ik de dames en heren eigenaren graag onderling uitvechten, die moeten er hun geld mee verdienen en maken daarin hun eigen keuzes.Lomito schreef: ↑14 jul 2018, 19:16 Voor de drie grote dealers is dat vrij gewoon, die bellen elkaar regelmatig voor advies/tips. Ook als een dealer een bepaalde fiets niet op voorraad heeft wordt er uitgewisseld met elkaar. Alleen de Amsterdamse dealer is op dit punt minder coöperatief, maar gelukkig is de werkplaats wel zeer collegiaal.
Maar het is inderdaad fijn dat er op het gebied van technische kennis tussen de Stromer-werkplaatsen onderling wél wordt samengewerkt. Kennis hebben is macht, kennis delen is kracht. En dat laatste is voor ons eindgebruikers heel erg fijn.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Vanavond wilde ik het gebruikelijke Belohnung zum Tages-ritje te maken, ook wel gouden uurtje, maar ben na enkele kilometers weer teleurgesteld huiswaarts gekeerd, de ondersteuning blijft steken op zo'n 30-40% gezien de uitslag van het balkje op de OMNI... en zo voelt het ook. Niet goed dus. En ik weet wat de fiets kan, van de eerdere testritten en zelfs gisteren en vandaag heb ik brute kracht van de fiets mogen ervaren zoals in de video te zien is.
De dealer heeft nog een week de tijd om alles 100% in orde te maken, daarna kan ik niet meer over de auto beschikken en moet ik op de fiets kunnen vertrouwen.
De dealer heeft nog een week de tijd om alles 100% in orde te maken, daarna kan ik niet meer over de auto beschikken en moet ik op de fiets kunnen vertrouwen.
Ontgrendeling van de accuklep: je moet die knop steviger indrukken... het is geen schakelknop maar gewoon een drukknop, dus mechanisch. Die strip in de liggende achtervork met zonder schroef is mij ook een raadsel, mag de dealer lekker uitzoeken.
Net terug van een korte avondrit... ging als de brandweer maar nog steeds geen 100% ondersteuning, ik zag hooguit 70% op de OMNI. I want it all and I want it now!
Andere componenten vereisen nu eenmaal ander gereedschap, da's een logisch gevolg van het gegeven. Het onlogische is het feit dat dit gereedschap nog niet in huis was waardoor de klant vertrok met een onvoldoende aangespannen achterwiel. Aanhaalmoment was blijkbaar ook niet gekend, dit alles bevestigt o.a. weer maar eens de zeer lamentabele communicatie van de fabrikant naar de dealer toe ...
Je zou een eindgebruiker moeten zijn, geen beta tester.
Je zou een eindgebruiker moeten zijn, geen beta tester.
@Lomito ik moest inderdaad de knop harder indrukken. Bedankt! En het spatbord stangetje heb ik maar zelf recht gebogen. Dan kan ik al twee probleempjes afvinken.