Mooi Lomito, dat klinkt goed
Laat de LaTrappe smaken
Eerste ervaringen met de Stromer ST5
Ik vraag mij af of deze problemen gedeeld worden met de fabrikant/importeur zodat er een betere kwaliteitscontrole/afleveringscontrole wordt uitgevoerd???
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Die problemen worden met Stromer gedeeld. Dat doen de dealers zelf en de mensen van Stromer pakken dit direct op.
Dit weet ik, omdat ik zelf de eerste ervaringen/issues met de ST5 (aangeschaft bij diverse dealers) die op het forum werden gemeld ook bij Stromer onder de aandacht heb gebracht. Wat bleek: Stromer was er al van op de hoogte en mee bezig. Ik was hierin dus overbodig dat vind ik een uitstekende zaak.
Vergeet niet dat er voor Stromer ook veel op het spel staat. Zowel Stromer als onze dealers willen de lancering/uitlevering van de ST5 tot een succes maken en zij vinden het minimaal net zo erg als wij wanneer iets niet geheel naar verwachting is.
Dit weet ik, omdat ik zelf de eerste ervaringen/issues met de ST5 (aangeschaft bij diverse dealers) die op het forum werden gemeld ook bij Stromer onder de aandacht heb gebracht. Wat bleek: Stromer was er al van op de hoogte en mee bezig. Ik was hierin dus overbodig dat vind ik een uitstekende zaak.
Vergeet niet dat er voor Stromer ook veel op het spel staat. Zowel Stromer als onze dealers willen de lancering/uitlevering van de ST5 tot een succes maken en zij vinden het minimaal net zo erg als wij wanneer iets niet geheel naar verwachting is.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Is niet nodig, deze dagen zijn Stromer en dealers zeer trouwe meelees-gasten op ons forum om zelf in de peiling te houden wat er allemaal speelt. Ook zij zijn stiknieuwsgierig hoe de introductie van de ST5 verloopt, het is immers hun paradepaardje...
Hoewel de introductie niet geheel vlekkeloos verloopt... wie had dat wél verwacht... krijg ik vooral de indruk dat de diverse dealer hun stinkende best doen om de vaak kleine en soms grotere problemen te verhelpen. Stromer mag best trots zijn op het dealernetwerk dat zo de best doet om de Stromer-klanten op weg te helpen.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Sorry, maar ik vrees dat je een beetje selectief leest.
Mocht je zorgen hebben over de afleverkwaliteit van je bestelde ST5 dan is mijn advies: spreek dit door met je dealer. Het gaat over een stevig bedrag en als de investering je alsnog niet lekker zit, dan zou ik dat zeker bij je dealer ter sprake brengen.
Als je het prettig vindt om je zorgen voorafgaand aan de levering van jouw eigen ST5 ook hier te bespreken: dat kan en daar is onlangs een apart topic over geopend:
viewtopic.php?f=5&t=1459
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromeur is te diplomatiek, ik zou zeggen dat je eerst maar eens moet afwachten wat je in handen krijgt en slechts DAN te beoordelen of het nodig is om de stem-met-5-bijdrages te verheffen.
Beste Lomito zo werkt het dus niet, hoeveelheid bijdragen maakt mi. niets uit.
Ik kom hier ook voor info......en tot nu toe valt de info over een nieuw "top" product mij niet erg mee, en afwachten houd ik niet zo van, mijn klanten ook niet. Als de fabriek van het merk waar ik werkzaam ben zo "gemakkelijk of slordig" hun auto's aflevert was ik al 40 jaar geleden werkloos en verkopen wij nu geen wielmoer meer.
Verder vindt ik het ook een beetje knullig dat de dealers/technici hun info en feedback via dit Forum moeten verkrijgen.
Maar eenieder heeft recht op zijn mening.
Gezien mijn achtergrond als diagnose specialist komt dit niet professioneel over, hoe zou u dit vinden als het over uw auto of wasmachine ging?
Ik kom hier ook voor info......en tot nu toe valt de info over een nieuw "top" product mij niet erg mee, en afwachten houd ik niet zo van, mijn klanten ook niet. Als de fabriek van het merk waar ik werkzaam ben zo "gemakkelijk of slordig" hun auto's aflevert was ik al 40 jaar geleden werkloos en verkopen wij nu geen wielmoer meer.
Verder vindt ik het ook een beetje knullig dat de dealers/technici hun info en feedback via dit Forum moeten verkrijgen.
Maar eenieder heeft recht op zijn mening.
Gezien mijn achtergrond als diagnose specialist komt dit niet professioneel over, hoe zou u dit vinden als het over uw auto of wasmachine ging?
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe
Je kunt allen maar vasstellen dat de fietsindustrie in het algemeen en een merk als Stromer in het bijzonder (nog) niet op het niveau zit van wat in de automotive heden ten dage als vanzelfsprekend wordt geacht. Zal in 5 jaar absoluut verbeteren