De belangrijkste topics tav regelgeving sticky maken?

Plaats reactie
Sven

Er wordt volgens mij opvallend vaak binnen technische topics gereageerd met het oogpunt van wetgeving.

Dat leid opvallend vaak tot een discussie die al eerder in andere topics gevoerd is.
Daarmee raakt wat mij betreft het nieuwe topic vervuild.

In mijn huidige draadje over kinderzitje + fietstassen zijn er twee inhoudelijke antwoorden, de rest gaat over wetgeving en aanverwante zaken.

Wat mij betreft maakt dat een topic onleesbaar en slecht na te zoeken.

Volgens mij zijn nieuwe lezers meer gebaat bij centrale topics "Lees dit eerst" die hierover gaan dan om dit in elk nieuw topic weer te laten belichten.

Voor mij geldt dat ik op een gegeven moment mijn interesse verlies in het stellen van vragen als ik daarna weer een heleboel voor mij niet ter zake doende reacties krijg.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Wel, ik vind dat op dit forum duidelijk in zo'n draadje mag staan dat het wettelijk niet toegelaten is. Indien heel dat draadje dat niet vermeldt, geeft dit forum geen correct advies.
Op de meeste fora die ik ken worden adviezen over illegale acties onmiddellijk verwijderd, niet alleen om dit soort discussies te vermijden, maar omdat de organisator van het forum zichzelf juridisch wil indekken.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Sven

Iedere Nederlander dient de wet te kennen.

Zo staat het in de Nederlandse wet. Ik weet niet hoe dat in België geformuleerd is maar het zal niet heel anders zijn.
Dat legt de voornaamste verantwoordelijkheid bij een individu en niet bij het collectief.

Anders zou het inderdaad zijn "Iedere Nederlander dient een ieder continue op de regels van de wet te wijzen."

Ik ervaar het als nodeloos betuttelend om in elk draadje weer de regels voor mijn voeten geworpen te krijgen "Omdat iemand dat misschien niet gelezen heeft"

Maar goed, als dit is zoals dit forum denkt het beste te functioneren....
Zal ik voortaan ook bij elk accessoire vraagstuk even vermelden dat Stromer geen andere zaken toestaat dan wat er bij aflevering al op zit?

Ik wordt al moe bij de gedachte.
Golvas

Sven schreef: 13 sep 2018, 08:24 Zal ik voortaan ook bij elk accessoire vraagstuk even vermelden dat Stromer geen andere zaken toestaat dan wat er bij aflevering al op zit?
Hoeft niet, dat deed mijn dealer al ... :mrgreen:
Plaats reactie