Stromer wachtruimte

BadPritt
Expert
Expert
Berichten: 111
Lid geworden op: 29 mar 2018, 22:24

Storm schreef: 08 mei 2018, 20:54 Ik heb even nagevraagd of de vertrekdatum nog zal gehaald worden en de dealer kan van Stromer geen zinnig antwoord krijgen over de vertrekdatum. De geplande vertrekdatums zijn dus onzeker.

Ik denk dat het belangrijk is dat mensen die nu bestellen dit weten. Met Stromer kan je jammer genoeg geen afspraken maken.
Zelfde verhaal hier.
Dealer weet niet wat hij gaat binnenkrijgen en wanneer.
Stromer kan hen vooraf geen info geven... :roll:

Voorlopig levering half mei gepland, maar pas zekerheid "als de vrachtwagen er is"
Ik mag me troosten met het feit dat er nog een zestigtal wachtenden bij de dealer zijn ondertussen…

Dit kan toch gewoon niet :bu:

Ik kan best begrijpen dat er vertragingen zijn, maar Stromer moet toch minstens een forecast van de leverdata kunnen geven.

Dit is puur amateurisme bij Stromer.
Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Oregon schreef: 11 mei 2018, 18:20 Hij is er :bp: Hij is er :bp: Hij is er :bp:
Maar ik heb hem nog niet

Alles hangt nu af hoe snel KBC lease werkt maar die verzuipen ook in het werk. Hij durfde dit bijna niet te zeggen. Ik zei: oh geen probleem ik had eigenlijk verwacht dat de levertijd een maandje ofzo werd opgeschoven. Hij: met deze modellen blijkbaar niet, ik heb er gisteren 4 gekregen en er zijn er nog 4 onderweg maar de andere modellen is een ramp.
Alleen al deze dealer heeft nu al meer bestellingen staan dat dat hij er vorig jaar op een heel jaar heeft verkocht, door de vele bedrijven die op de lease trein zijn gesprongen.

:d3: :d3: :d3:
Congrats, ik ken dit gevoel maar al te goed, heb het nu nog altijd, mijn ST2 is ook nog maar een goede 48 uur in men bezit :lol:
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oregon schreef: 11 mei 2018, 18:20 Hij is er :bp: Hij is er :bp: Hij is er :bp:
Nice, gefeliciteerd! Volgens mij ben je de eerste met een (soortement van) geleverde ST2 Ltd 2018 en ik ben heel erg jaloers op je, want ik vind deze limited Stromer editie schandalig goed gelukt.

Weet je al welk nummer van de 555 exemplaren je hebt?
Oregon schreef: 11 mei 2018, 18:20 Alles hangt nu af hoe snel KBC lease werkt maar die verzuipen ook in het werk. Hij durfde dit bijna niet te zeggen. Ik zei: oh geen probleem ik had eigenlijk verwacht dat de levertijd een maandje ofzo werd opgeschoven. Hij: met deze modellen blijkbaar niet, ik heb er gisteren 4 gekregen en er zijn er nog 4 onderweg maar de andere modellen is een ramp.
Kan best zijn dat Stromer voorrang heeft gegeven aan levering van de ST2 Ltd en de ST5. Beetje sneu voor degenen die op een ST2 en ST1 X wachten, maar de Ltd is een speciale editie en de ST5 het vlaggenschip; die zullen er wat Stromer betreft wel een beetje leuk op moeten staan.

Hopelijk komt je leasebedrijf snel met witte rook! Ik kan nu al niet wachten op de foto's, want ik heb de ST2 Ltd alleen nog maar op beurzen en bij dealers gezien, niet in het wild en dat lijkt me geweldig om te bekijken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

BadPritt schreef: 11 mei 2018, 22:31
Ik kan best begrijpen dat er vertragingen zijn, maar Stromer moet toch minstens een forecast van de leverdata kunnen geven.

Dit is puur amateurisme bij Stromer.
Absoluut.
Mijn fiets was bevestigd voor begin april maar was nooit opgenomen in de planning. Toen moest ik ook terug naar af, maar Stromer heeft toen wel een speciale inspanning gedaan om mijn fiets 3 weken later te leveren. Indien dat niet was gebeurd, had ik mijn bestelling geannuleerd en een Klever X-speed besteld .
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Nee ik weet niet welk nummer ik heb. Het zat in mijn hoofd om te kijken of te vragen, maar was alles kwijt toen de dealer zei dat die van mij erbij is. Zat ook nog redelijk wat transportverpakking op.
Ht viel me wel op dat alle 4 fietsen geleverd zijn met Big ben banden terwijl er op het demo model Conti's liggen(ga ik nog laten vervangen). Voor de rest stonden er in dat rijtje ook 3 ST2 S, 3 ST1X.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Janneman
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 feb 2018, 20:29

Vandaag ook nog even geïnformeerd bij FW, want met dat mooie weer word ik toch wel ongeduldig.
Datum staat al sinds begin april op +/- 20 mei en voorlopig nog geen verandering. Fingers crossed
ST1X - 2018 - 20" - Ocean - 814W
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oregon schreef: 12 mei 2018, 10:59 Ht viel me wel op dat alle 4 fietsen geleverd zijn met Big ben banden terwijl er op het demo model Conti's liggen(ga ik nog laten vervangen).
Wat raar. Ook op Eurobike en alle promotiemedia van deze fiets staat-ie met de CCPC's, en dat is nou net iets dat in ieder geval mijn verhoogde aandacht had, want ik had al meteen hoge verwachtingen van deze band. De eerste ervaringen ermee zijn ook erg goed. Misschien weer gedoe om die verboden zijreflectie? Ik zou ze ook laten vervangen ja.
Oregon schreef: 12 mei 2018, 10:59 Voor de rest stonden er in dat rijtje ook 3 ST2 S, 3 ST1X.
Dus er begint nu zo her en der echt wat binnen te druppelen, dat is mooi. Maar nog geen ST2 dus...
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Janneman schreef: 12 mei 2018, 12:20 Vandaag ook nog even geïnformeerd bij FW, want met dat mooie weer word ik toch wel ongeduldig.
Datum staat al sinds begin april op +/- 20 mei en voorlopig nog geen verandering. Fingers crossed
Wat erg dat we nu moeten blijven hopen dat Stromer niet op het állerlaatste moment die 20 mei weer gaat aanpassen. Dat zou volgende week al zijn! Spannend. Ik duim met je mee :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Stromeur schreef: 12 mei 2018, 14:10
Oregon schreef: 12 mei 2018, 10:59 Ht viel me wel op dat alle 4 fietsen geleverd zijn met Big ben banden terwijl er op het demo model Conti's liggen(ga ik nog laten vervangen).
Wat raar. Ook op Eurobike en alle promotiemedia van deze fiets staat-ie met de CCPC's, en dat is nou net iets dat in ieder geval mijn verhoogde aandacht had, want ik had al meteen hoge verwachtingen van deze band. De eerste ervaringen ermee zijn ook erg goed. Misschien weer gedoe om die verboden zijreflectie? Ik zou ze ook laten vervangen ja.
Oregon schreef: 12 mei 2018, 10:59 Voor de rest stonden er in dat rijtje ook 3 ST2 S, 3 ST1X.
Dus er begint nu zo her en der echt wat binnen te druppelen, dat is mooi. Maar nog geen ST2 dus...
Ik heb er de Top Contact II laten opleggen.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Aha, nou helemaal mooi. Die hebben zich al ruimschoots bewezen onder de Stromer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie