Stromer wachtruimte

Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Mijn geduld is echt op, trek het niet meer. Alles ligt klaar voor de grote dag. Schoenen, broek, vest, helm, gps, pedalen, alles nieuwe alleen het belangrijkste ontbreekt :bu: :bu: :bu:
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oké, je woont in België. Maartog :mrgreen:

Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Oregon schreef: 22 mei 2018, 22:58 Mijn geduld is echt op, trek het niet meer. Alles ligt klaar voor de grote dag. Schoenen, broek, vest, helm, gps, pedalen, alles nieuwe alleen het belangrijkste ontbreekt :bu: :bu: :bu:
Misschien even vertellen wat je precies kocht? Het houdt je bezig en we kunnen er nog wat van leren :)
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Een ST2 Limited edition. Het wachten op de fiets ging heel goed en kreeg een boost dat hij ook nog eens netjes op tijd in de winkel was. Ik kreeg vorige week een mail van kbc lease dat de fiets op 8 juni door de klant(mezelf) afgehaald kan worden in de winkel. Nu ik weet het, velen onder ons moeten veel langer wachten, maar ik wil en kan niet begrijpen dat wat papieren heen en weer sturen zo lang moet duren.
Op het werk zijn mensen die na mij in het lease plan zijn ingestapt en nu al rond rijden. Op een 25km/u fiets weliswaar maar zit daar zo een groot verschil in? Ok zij hadden het gemakkelijk, kozen voor een fiets die in de winkel stond maar op een week reden ze er wel mee rond.
Er staan op het werk heel wat nieuwe fietsen en e-bikes met het kbc kevertje op(lease fiets) maar voorlopig nog maar 1 pedelec (Gazelle) en die heeft niet eens zo'n klevertje. (of hij heeft het verwijderd) maar het baart me zorgen dat ik er zo 10 kan opnoemen die al een maand wachten op een pedelec die al in de winkel staat. Wat meteen wil zeggen dat ik 8 juni niet ga halen.
Nu ja ik kan steen en been klagen ik zal de fiets er niet sneller door hebben
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
TimB
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 apr 2018, 08:31

Mijn wachtlijdensweg voor een ST2 S tot hiertoe:

14/04: offerte doorgestuurd naar KBC
20/04: leasingofferte ontvangen van KBC en direct ondertekend
08/05: KBC heeft fiets eindelijk besteld

En nu wachten. Nog geen levertermijn ontvangen. Dus bij elke nieuwe mail hopen dat ie van KBC of de fietshandelaar is.
Elke keer in de file denken aan de dag dat ik gewoon met m'n Stromer kan doorfietsen.

Ik denk dat de leveringsdag één van de mooiste uit m'n leven gaat worden :cool2:
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Bij mij is het KBC verhaal vorig jaar in september gestart. Het is te zeggen toen werd er op iedere ondernemingsraad op het werk wel over gesproken tot het echt concreet werd. In het najaar heb ik moeten watertanden met al die kortingen ze gaven. Toen meer omdat ik hoe dan ook een Stromer ging kopen, met of zonder leasing. Omdat we regelmatig tegenstrijdige informatie kregen er eerst zelfs uitgestapt. Om later toch terug naar de dealer te gaan om in mijn onwetendheid de eerste de beste Stromer te bestellen die in de winkel stond.
Toen stond het demo model van de limited edition in de winkel met levertijd de week van 7 mei. 5-6 weken wachten kon ik nog wel. In die week van 7 mei is die met enkele andere LTD's ook echt geleverd. Dealer zei reken toch nog op 14 dagen voor je ermee buiten fietst.
Om dan een mail te krijgen van KBC dat ze de dealer de opdracht hebben gegeven de fiets te bestellen(ik dacht dat het al lang gebeurt was) en dat de fiets zonder verdere vertragingen aan de klant geleverd zal worden op 8 juni.
Ik denk dat ze het fiets lease verhaal bij KBC hebben onderschat en niet meer weten waar ze eerst moeten beginnen.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Nu nog een MTB Scott; ivm gunstige prijsstelling en de levertijden, wordt het een ST2 2017 813Wh zwart 17" met garantie, maar hopelijk hoeft daar (gezien bepaalde posts op dit forum) geen gebruik van te worden gemaakt! :mrgreen:
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Golvas

Golvas schreef: 20 mei 2018, 13:28 ben nog aan het brainstormen (of is het nu brainstromen ? ... ;p ) over een aantal upgrades / verbeteringen
Het meeste is besteld en (bijna) geleverd ... :ay
Bart Vervenne
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2018, 11:31

Ik heb een ST2 2018 besteld begin februari 2018. Oorspronkelijke leverdatum was ergens eind april. Verleden week een berichtje gekregen van mijn dealer dat de levering voorzien was voor week 21 ( dus deze week).
Na het vragen van wat extra info kreeg ik een bericht dat de levering is uitgesteld tot ergens tussen begin juni en midden augustus.
Ik kan begrijpen dat er problemen zijn met onderdelen maar ik kan niet aanvaarden dat men niet beter communiceert met de klant.
Ik ben dan ook erg ontgoocheld wat ik had grootse plannen voor mijn vakantie begin juli en men kan mij niet zeggen of hij er zal zijn of niet. Ik ga dus mijn bestelling annuleren, wat is volgens jullie het beste alternatief wat onmiddellijk Jan geleverd worden?
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Marktplaats!
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Plaats reactie