Stromer-ontmoetingen in het wild

Bas van Dijk
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 155
Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:44

Vandaag vakantiedag woon-werk Antwepren-Mechelen, 21km, heen om 8.15, terug om 18:00.

5 St2s
3 St1x
en nog een ST1 dacht ik.
Stromer St2 2018. 5 maal per week Antwerpen<>Mechelen
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het blijft zo onvoorstelbaar voor mij, dat de Stromers sommigen zo om de oren vliegen. :shock:

Tijdens de Tall Ships Races in Harlingen liep de stad wel tjokvol met fietsen, en ook speed pedelecs. Ik heb een Haibike gezien, een R&M, een Koga, maar niks niet Stromer niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Vorige week kwam ik nog maar de F1 in Duffel op, direct een Stromer (van langs achter houd ik ze nog niet uit elkaar), die me in haalde.. Dan heb ik die op mijn gemakje gevolgd 'om de route te leren kennen' ;).

Ik heb er in het geen gaan 4 tegen gekomen, in de terugrit een 6tal. Donderdag is het weer zo ver! Dan kan ik m'n lange woon werk nog eens doen :)
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Lomito

Gistermiddag 2 ontmoetingen in het wild, beide op de Tacitus-brug (A50): een ST1 en ST2. De laatste schrok van mijn verbale Stromer-groet... :shock:
incuflex
Runner-up
Runner-up
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 mei 2018, 09:54

Ik kom er elke dag wel enkele tegen op het ringfietspad in Antwerpen. Ook op het werk staan er nu 4.
guus
Pro
Pro
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:23

Lomito schreef: 07 aug 2018, 10:05 Gistermiddag 2 ontmoetingen in het wild, beide op de Tacitus-brug (A50): een ST1 en ST2. De laatste schrok van mijn verbale Stromer-groet... :shock:
Dat was ik, Lomito. Ik schrok zo van het feit dat wij elkaar nu ein-de-lijk eens hebben ontmoet :mrgreen:.

Even alle gekheid op een stokje: Wij kwamen elkaar in een flauwe bocht tegen en zag jou nogal laat. Meteen had ik veel om naar te kijken: ik zag een Stromer: dat had ik als eerste in de gaten. Dan proberen we nog snel ook even netjes te groeten en tegelijkertijd moesten we ook nog proberen alle informatie te verwerken. En toen ik wat verder was, realiseerde ik me dat ik twee gigantische koplampen op jouw fiets had gezien en toen dacht ik: "Dat moet Lomito zijn geweest".
Lomito

Ah, eindelijk weer een Stromer-ontmoeting in het wild MET terugkoppeling via ons forum. Ik had het idee dat je een beetje ver weg was in gedachten (bubble-mode) en daardoor schrok. Maar mijn fiets en voorkomen zijn ook genoeg om je de stuipen op het lijf te jagen. En alles ook nog eens op video:
.
guus
Pro
Pro
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:23

Lomito schreef: 09 aug 2018, 15:17 Ah, eindelijk weer een Stromer-ontmoeting in het wild MET terugkoppeling via ons forum. Ik had het idee dat je een beetje ver weg was in gedachten (bubble-mode) en daardoor schrok. Maar mijn fiets en voorkomen zijn ook genoeg om je de stuipen op het lijf te jagen. En alles ook nog eens op video:
Sjonge op beeld nog wel. Dat was ik inderdaad. Bubble-mode zou ook nog kunnen ja. Ik merkte jou pas laat op in ieder geval.
Lomito

De eerste wilde ontmoeting MET feedback was met Reinout, hij 45 km/u, ik 45 km/u en dus 90 km relatieve snelheid... Overigens WIST ik gelijk dat dit Reinout-ST1x was door route, tijdstip, snelheid en kleding (let op de koplamp helemaal links!!!):
.


Jij bent de tweede... :cool2:
Golvas

guus schreef: 09 aug 2018, 16:52 Sjonge op beeld nog wel. Dat was ik inderdaad.
Er is stevig aan de ergonomie van je fiets gewerkt denk ik ?
Plaats reactie