Stromer-ontmoetingen in het wild

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Al meerdere malen een dame op een zwarte stromer zien rijden langs de ringvaart thv Roelofarendsveen. Iemand van hier?
Donpablo79
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2017, 19:07
Locatie: Oude Wetering
Merk SP: Stromer ST3 Pinion
Km-stand: 0

Daniel1975 schreef: 03 okt 2018, 19:10 Al meerdere malen een dame op een zwarte stromer zien rijden langs de ringvaart thv Roelofarendsveen. Iemand van hier?
Hi Daniel, vermoedelijk is dat mn schoonmoeder. Ze rijdt op een zwarte St2 van Roelofarendsveen naar Amsterdam. Ze heeft een account op dit forum, maar kijkt er nooit op. Ik ga het doorgeven :cool2:
Lomito

En weer een wilde ontmoeting, vanavond in Heelsum...
.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Leuk om te zien dat je je echt niet meer kon inhouden toen je eenmaal die SP in de verte zag rijden. Een ST1 dus, dat is inderdaad wel het grootst denkbare verschil in ondersteuning tussen de Stromers onderling, al ging-ie inderdaad mooi snel.

Je trekt ook lekker vlot op zeg, vanuit stilstand. Is dit verbeterd sinds je TMM sensor is vervangen, of ging dit al zo lekker?

Leuk filmpje.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Lomito schreef: 10 okt 2018, 20:33 En weer een wilde ontmoeting, vanavond in Heelsum...
Heerlijk filmpje weer! In afwachting van mijn ST5 is dit de beste surrogaat.. ik herken ook een stukje van de route ;)

Moet wel lachen om die stromergroet van je..
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Lomito

Stromeur schreef: 10 okt 2018, 20:41 Je trekt ook lekker vlot op zeg, vanuit stilstand. Is dit verbeterd sinds je TMM sensor is vervangen, of ging dit al zo lekker?
Nee, dit is dus echt het effect van de nieuwe sensor... de fiets spuit weg met maximale ondersteuning, zoals gezegd net zo lekker als de ST2s maar dan met het comfort van de ST5. Je weet niet hoe blij ik ben met mijn 'nieuwe' fiets!!! :bp: :bo: :be :heat:
Barry schreef: 10 okt 2018, 20:54 Moet wel lachen om die stromergroet van je..
:lol: Succes met wachten... ik heb nog een filmpje in de maak van de rit afgelopen zaterdag van Nijmegen naar Kleve via het Reichswald... Misschien vanavond nog.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik werd vanmiddag tussen Veghel en Erp (net voor bebouwde kom Erp) ingehaald door een witte Stromer. Ik gok een ST1, maar omdat ik meer met mijn zoontje bezig was heb ik het niet goed kunnen zien. Iemand van hier?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Vandaag dagje slot Loevestein gedaan en bij terugvaart komt er een St5 van de pont af gereden. Ik zonder fiets, maar toch wel even verlekkerd naar de 5 staan kijken, en kort babbeltje gemaakt.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Door enthousiaste verhalen eens naar de dealer in Herveld gereden...
Een leuke ontmoeting gehad met Lomito en Jos in een fantastische zaak. Inclusief koffie en een hartelijke rondleiding.
Ik wilde een nieuwe ketting aanschaffen en een helm. Helaas niet de helm die ik zocht op voorraad, de ketting gelukkig wel.
Nu ik er toch was gelijk maar een reserve ketting meegenomen (voor een mooie prijs). Voordat ik de zaak uitliep werd ik nog overladen met vele tips en mocht ik ergens niet uitkomen dan moest ik vooral even bellen.
Via de drankhandel in Heteren (die helaas gesloten was)voor een kist Tap 6 weer naar huis. :ay
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Wel slim met een setje en goed management gaat je cassette veeuuul langer mee dan met een ketting; KMC met missing link maakt wisselen kinderspel.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie