Paniek droom...

Lomito

Repeteerdromen zie je vaak als je ziek bent, griep/koorts... de hele nacht één belachelijke scene keer op keer op de rol. Veel leuker zijn de vervolgdromen... dat is als je je wel heel erg leuke droom onthouden hebt en dat feestje nog wel een keer wilt beleven. Om dat voor elkaar te krijgen moet je tijdens het inslapen die leuke droom enkele keren voor de geest halen, het lukt mij inderdaad om zo verder te gaan waar ik 's ochtends gebleven ben. En dan zijn er nog de lucide dromen, dat je in de droom bewust bent dat je aan het dromen bent. Dat is heel handig als je net een paar vingers hebt afgezaagd of een andere vervelende wending van de droom wilt herstellen.

Er zijn ook combinaties mogelijk zoals een lucide repeteerdroom maar dan zonder de mogelijkheid om de repetitie te stoppen. Of een repeteerdroom die je maar wat graag zo vaak als mogelijk wilt repeteren en dus voor het slapen die droom nog even goed voor de geest haalt. :d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik droomde vannacht dat mijn Stromer was gestolen. Ik had mijn Stromer in het buitenland een enorme ondergrondse fietsenkelder in meegenomen. Het was een witte ST2 trouwens, geen Es. Er was iets met mijn slot (een Tex-Lock kabel die ik helemaal niet heb) en het personeel van de stalling moest daar iets mee doen, dus ik had mijn Stromer even daarbinnen laten staan, vlakbij de ingang, en was met ze meegelopen.

Toen ik terug kwam was mijn Stromer weg, en het duurde best lang voordat ik begreep dat dat kwam omdat-ie dus helemaal niet op slot stond. Hierna dacht ik dat iemand hem misschien had willen verplaatsen, maar dat die vermaledijde vanzelf inklappende standaard vanzelf was ingeklapt en dat mijn Stromer daarom waarschijnlijk ergens op de grond lag. Ik ben gaan zoeken onder al die duizenden gestalde fietsen (ehm, mja, dromen zijn raar), maar ik vond hem niet terug.

In de OMNI app heb ik mijn Stromer als gestolen opgegeven, maar het scherm om mijn Stromer te lokaliseren kon ik helemaal niet terugvinden in de app.

Nog steeds knap beroerd van de verdwijning van mijn Stromer werd ik wakker. Balend als een stekker liep ik de keuken in om koffie te zetten, en daar zie ik mijn Es tegen de radiator aan staan. Ik was oprecht even in de war, maar oh zo opgelucht.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie