STROMER TREFFEN LAGE LANDEN

Lomito

jovdt schreef: 30 sep 2018, 20:48 Geraardsbergen...
Als iemand mij toegang tot het Anneessens-orgel in de Sint Barthelomeuskerk kan verschaffen verzorg ik een mini-concert. Tada... :d3:
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Prima, dan zijn we al met 2 om de hersenen te laten kraken. Ik stel voor om ergens af te spreken half November, momenteel heb ik het professioneel druk( zaken, reizen ed...)en graag had ik er liefst nog een man of 2 bij die bereid zijn de schouders onder het organiseren te zetten. Ondertussen kunnen de Belgen die zich geroepen voelen zich aanmelden, hoeft niet maar hoe meer ziel hoe meer vreugd! Noorderburen zijn uiteraard ook welkom.
@Jovdt,
Misschien kan je al eens naar de koster lopen in de Barthelomeeus kerk....
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Ik heb 7 jaar in Zarlardinge gewoond, nu terug in Gent maar dat idee lijkt me super! Ik volg even en als het lukt (want niet altijd combineerbaar met het werk) brainstorm ik mee! :ay
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Peter 2 schreef: 01 okt 2018, 12:19 Ondertussen kunnen de Belgen die zich geroepen voelen zich aanmelden, hoeft niet maar hoe meer ziel hoe meer vreugd!
Ik wil hier gerust wel aan mee werken, tegen het voorjaar zou ik toch ook in het bezit van mijn Stromer moeten zijn :D
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Gisteren bericht gehad dat mijn ST3 deze week wordt geleverd... spannende tijden 😉
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Peter 2 schreef: 29 sep 2018, 18:19 Als inwoner van de Vlaamse Ardennen ben ik wel bereid om eventueel met andere gegadigden te brainstormen om een parcours in mekaar te knutselen in het mekka van de voorjaarskoersen. Zijn er geïnteresseerden om in het voorjaar 2019 een evenement te organiseren voor Stromer en andere SP'ers? Stel je voor, Kwaremont, Spichtenberg, Kruisberg, Ronse , Oudenaarde, Geraardsbergen, noem maar op, om het even waar?!

Ik denk aan een rit van rond de ca. 50 km, genieten van de natuur in een afwisselend parcours, tussenstops om nieuwe energie op te slaan..., afsluiten met een gezellig samenzijn tijdens een barbecue of iets dergelijks.....Alle voorstellen zijn welkom. Iedereen welkom !
Peter
Voor n rit in de Ardennen huodt ik me aanbevolen, voorkeur gaat uit naar een rit op vrijdagavond, volgend op een rit op de zaterdag, (ik neem wel een extra blauwtje mee) ik kom uit t hoge Noorden (Friesland :bp: ) dus ik moet denk ik 5 6 uurtjes rijden en dan wil ik t weekend meepakken.

Ik houdt me aanbevolen als deelnemer :ay
+ST2S and n-joying it to the max...
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Fastedde schreef: 03 okt 2018, 19:10
Peter 2 schreef: 29 sep 2018, 18:19 Als inwoner van de Vlaamse Ardennen ben ik wel bereid om eventueel met andere gegadigden te brainstormen om een parcours in mekaar te knutselen in het mekka van de voorjaarskoersen. Zijn er geïnteresseerden om in het voorjaar 2019 een evenement te organiseren voor Stromer en andere SP'ers? Stel je voor, Kwaremont, Spichtenberg, Kruisberg, Ronse , Oudenaarde, Geraardsbergen, noem maar op, om het even waar?!

Ik denk aan een rit van rond de ca. 50 km, genieten van de natuur in een afwisselend parcours, tussenstops om nieuwe energie op te slaan..., afsluiten met een gezellig samenzijn tijdens een barbecue of iets dergelijks.....Alle voorstellen zijn welkom. Iedereen welkom !
Peter
Voor n rit in de Ardennen huodt ik me aanbevolen, voorkeur gaat uit naar een rit op vrijdagavond, volgend op een rit op de zaterdag, (ik neem wel een extra blauwtje mee) ik kom uit t hoge Noorden (Friesland :bp: ) dus ik moet denk ik 5 6 uurtjes rijden en dan wil ik t weekend meepakken.

Ik houdt me aanbevolen als deelnemer :ay
Prima en genoteerd. Even ter verduidelijking, de streek is " de Vlaamse Ardennen" . Gewoon eens googelen....niet minder mooi maar de hellingen zijn minder belastend.
Wat betreft het blauwtje, ik veronderstel een tentje?😗
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Peter 2 schreef: 03 okt 2018, 21:18
Fastedde schreef: 03 okt 2018, 19:10
Peter 2 schreef: 29 sep 2018, 18:19 Als inwoner van de Vlaamse Ardennen ben ik wel bereid om eventueel met andere gegadigden te brainstormen om een parcours in mekaar te knutselen in het mekka van de voorjaarskoersen. Zijn er geïnteresseerden om in het voorjaar 2019 een evenement te organiseren voor Stromer en andere SP'ers? Stel je voor, Kwaremont, Spichtenberg, Kruisberg, Ronse , Oudenaarde, Geraardsbergen, noem maar op, om het even waar?!

Ik denk aan een rit van rond de ca. 50 km, genieten van de natuur in een afwisselend parcours, tussenstops om nieuwe energie op te slaan..., afsluiten met een gezellig samenzijn tijdens een barbecue of iets dergelijks.....Alle voorstellen zijn welkom. Iedereen welkom !
Peter
Voor n rit in de Ardennen huodt ik me aanbevolen, voorkeur gaat uit naar een rit op vrijdagavond, volgend op een rit op de zaterdag, (ik neem wel een extra blauwtje mee) ik kom uit t hoge Noorden (Friesland :bp: ) dus ik moet denk ik 5 6 uurtjes rijden en dan wil ik t weekend meepakken.

Ik houdt me aanbevolen als deelnemer :ay
Prima en genoteerd. Even ter verduidelijking, de streek is " de Vlaamse Ardennen" . Gewoon eens googelen....niet minder mooi maar de hellingen zijn minder belastend.
Wat betreft het blauwtje, ik veronderstel een tentje?😗
Een extra batterij van 983 Wh veronderstel ik met ‘blauwtje’... 😊
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Maarten
Pro
Pro
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jun 2018, 13:18

Ah.
Ik dacht een blauwe Chimay. Geeft je ook energie.
Even serieus.
Laat maar weten Peter wanneer je eens wil brainstormen. Als mede Ronsenaar kan ik je wel helpen.
ST1x 2018
Klever X speed 2021
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

<r><QUOTE author="Maarten" post_id="37216" time="1538661067" user_id="1045"><s>
Maarten schreef: 04 okt 2018, 15:51</s>
Ah.<br/>
Ik dacht een blauwe Chimay. Geeft je ook energie.<br/>
Even serieus. <br/>
Laat maar weten Peter wanneer je eens wil brainstormen. Als mede Ronsenaar kan ik je wel helpen.
<e>
</e></QUOTE>

Prima, <br/>
Ik denk dat we met met de aanmelders uit de streek verder kunnen, we kunnen eens samenkomen om een proefritje te maken en dan een parcours vast te leggen, even overwegen of we er best geen 2 of 3 parcours uittekenen?<br/>
We hebben dus Maarten, Jovdt, Stromer9000 en JeroenDG als organisatoren. Zoals ik beloofd heb kom ik hierop terug half november.
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Plaats reactie