Definitie wind mee?

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Het leven is net een fietstocht. Als je de wind niet voelt, heb je hem flink mee....
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Lomito

FreddyH schreef: 15 mei 2018, 13:37 En met regen heb je geforceerde waterkoeling, hoef je minder te zweten en kun je dus sneller aan het bier :az
Daar word ik dan weer vrolijk van, behalve als men bier verstaat als wanneer men het over een Jupiler of ander pilsener heeft. Zit me echt dwars... #volgendekeerzelfbiermeenemen
gillflyer
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 jan 2018, 18:28
Locatie: Rtslr

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 15 mei 2018, 15:25
FreddyH schreef: 15 mei 2018, 13:37 En met regen heb je geforceerde waterkoeling, hoef je minder te zweten en kun je dus sneller aan het bier :az
Daar word ik dan weer vrolijk van, behalve als men bier verstaat als wanneer men het over een Jupiler of ander pilsener heeft. Zit me echt dwars... #volgendekeerzelfbiermeenemen
Nee Lomito, ik maak expliciet onderscheid tussen bier en dat spul wat wellicht iets had kunnen worden als ze het proces afgemaakt hadden (lees: pils).
Pils drink je om dronken te worden, bier om te genieten :az
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Ook toevallig, zat net ook op de fiets te filosoferen. Stromeren = altijd tegenwind.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Met stromeren maakt het niet uit wind mee of tegen :cool2: , Het is altijd feest op de fiets, als hij dus functioneert zoals het zo moeten :D
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Lomito

FreddyH schreef: 15 mei 2018, 16:52 Pils drink je om dronken te worden, bier om te genieten :az
Gelukkig, een soul mate. Overigens lukt het me wel om aangeschoten te raken met bier... maar dronken neh. :cool2:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

:bf:
Dronken worden kan uiteindelijk ook wel, maar dat is dan omdat de avond langer duurde dan je uithoudingsvermogen :shock:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

FreddyH schreef: 15 mei 2018, 18:38 :bf:
Dronken worden kan uiteindelijk ook wel, maar dat is dan omdat de avond langer duurde dan je uithoudingsvermogen :shock:
:bj
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Wel Pils is een uitstekende dorstlesser, ik vind het gewoon ook lekker. Die zware bieren zijn inderdaad lekker maar ik kan er zo slecht tegen.

Als de wind me niet voelbaar tegenwerkt is ie mee.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie