upgrade batterij

Plaats reactie
Hollywood
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jun 2017, 13:38
Locatie: Halle
Merk SP: Strömer ST3
Km-stand: 22000

collega Strömers...

ben de bezitter van een 814 w batterij op st1X... nu met de koude merk ik dat ik veel minder ver geraak... Het is me logisch dat de batterijen afzien door de koude... nu heb ik vernomen dat de zwaarste batterij >1000 is... hebben jullie weet of er mogelijk is dat er bij stromer een soort van omruilactie bestaat waarbij ik mijn batterij binnengeef en middels opleg van 'liefst zo weinig mogelijk" euro's bezitter wordt van de zwaarste batterij? ...
beestige bike... veel te laat gekocht.... :D
Gebruikersavatar
Alex.slaets
Expert
Expert
Berichten: 237
Lid geworden op: 18 jun 2017, 18:01
Locatie: B-2800 Mechelen

Bij mijn weten niet.
ST2 983WH 2x25km woon-werk
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Je kan het vragen maar ik vrees er een beetje voor, mss als de fiets splinternieuw is lukt het nog wel maar zo als je er al een tijdje mee rijd...

Dit was de hoofdreden voor mij om voor de blauwe batterij te gaan hebben hier thuis een gewone ebike staan die in de winter bijna de helft van zijn capaciteit kwijtraakt dus ik wist waar ik aan toe was en de initiële meerprijs leek me beter dan een upgrade van bijna 2000 euro's.
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Ik merk wel dat als ik mijn batterij in huis bewaar en deze 's morgens vlak voor vertrek in de stromer plaats hij minder snel capaciteit "vermindert" dan als hij 's nachts in de stromer blijft zitten.
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

Andere optie is een lader bijkopen voor op het werk te laden...
Hollywood
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jun 2017, 13:38
Locatie: Halle
Merk SP: Strömer ST3
Km-stand: 22000

Tnx... Zal zo voort fietsen... Blijft toch nooit lang zo koud in België....
beestige bike... veel te laat gekocht.... :D
Plaats reactie