Eén van onze forumleden verzamelt de gegevens van eindgebruikers voor het berekenen van de theoretische actieradius. Bijna alle gegevens zijn van Stromeraars met een woon-werkrit, en die mensen trappen aardig door. Ik zou het leuk vinden als je de gegevens van jouw Stromer en die van je vrouw eens zou willen delen in dit topic:Michiel Werkman schreef: ↑24 mar 2018, 08:15 Over de hele gebruiksduur levert dat tot nu toe een ovetall gemiddelde snelheid op van 25kmh. Op die manier, met gepersonaliseerde setting en gewoon meer eigen spierkracht, halen wij op 1 acculading tot wel 250km.
viewtopic.php?f=8&t=86&start=260#p16719
Het aantal mensen dat puur recreatief rijdt op de Stromer is relatief laag, en ik denk dat juist deze groep veel aan jouw ervaringen zal hebben.
Ik snap die beslissing volledig. En dat jullie wel netjes WA verzekerd zijn, maakt ook jullie beste bedoelingen duidelijk, namelijk dat je ondanks het "illegaal" op fietspaden rijden wel je verantwoordelijk richting andere weggebruikers neemt en jezelf verzekert. Chapeau.Michiel Werkman schreef: ↑24 mar 2018, 08:15 Wij wagen ons er met die snelheden bewust niet mee tussen de auto's. Dáárom, én om ermee op fietspaden en in de natuur te rijden, hebben wij hebben alle elementen die ze duidelijk als speedelec kenmerken eraf gehaald c.q. eraf gelaten. Daartoe behoort ook het daglichtje. Overigens fietsen wij altijd met de gewone verlichting aan, met (gewone racefiets) helm en handschoenen en WA-verzekering.